To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-05
Suwałki: Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 261870 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230396 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. 1. CZĘŚĆ I - REJON I Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 1.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ 1.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 1.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 12 do SIWZ. 1.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 1.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 1.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 1.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. 2. CZĘŚĆ II - REJON II Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 2.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ 2.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 2.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 14 do SIWZ. 2.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 15 do SIWZ. 2.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 2.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 2.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 2.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót. 3. CZĘŚĆ III - REJON III Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach. 3.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 i 11 do SIWZ 3.2. Szczegółowy zakres prac do realizacji przez Wykonawcę określa Załącznik nr 1 do umowy stanowiący część składową specyfikacji. 3.3. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych zawiera załącznik Nr 16 do SIWZ. 3.4. Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Suwałki zawiera załącznik Nr 17 do SIWZ. 3.5. Prace remontowe winne być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem przez Wykonawcę odpowiedniego sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania powierzonych prac. 3.6. Zlecenia dotyczące konieczności wykonania prac remontowych obiektów w zakresie robót budowlanych zgłaszane będą Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznie przez pracowników Działu Eksploatacji ZBM. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontaktu z pracownikami Działu Eksploatacji ZBM w godz. od 700 do 900 celem pisemnego potwierdzania zleconych robót. 3.8. W przypadku zaistniałych sytuacji zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub konstrukcji budynku zlecenia przyjmowane będą przez Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca w trybie natychmiastowym przystąpi do wykonania niezbędnych czynności usuwających zaistniały stan zagrożenia. 3.9. Zamawiający określa okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 12 m-cy , max 24 m-ce licząc od dnia odbioru końcowego robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon I - wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Władysław Guzy
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Władysław Guzy
- Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Guzy, ul. Jeziorna 2, 16-423 Bakałarzewo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14,96
Oferta z najniższą ceną: 14,96 / Oferta z najwyższą ceną: 15,36
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Rejon II - wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF SIDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF SIDOROWICZ
- Zakład Dekarsko Blacharski Krzysztof Sidorowicz, ul. Kasztanowa 14, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15,36
Oferta z najniższą ceną: 15,36 / Oferta z najwyższą ceną: 15,36
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Rejon III - wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF SIDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF SIDOROWICZ
- Zakład Dekarsko Blacharski Krzysztof Sidorowicz, ul. Kasztanowa 14, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42393,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15,36
Oferta z najniższą ceną: 15,36 / Oferta z najwyższą ceną: 15,36
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
- REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie.
- Remont pokrycia dachowego (dach niski +5,3m) oraz remont pokrycia dachowego (dach wysoki +30,56m) wraz z robotami dodatkowymi w TWR Szczecin Goleniów.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.