eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › wymiana pokrycia dachowego wraz z konserwacją i fragmentaryczną wymianą drewnianych więźb dachowych kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pilicy - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26176

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pilica: wymiana pokrycia dachowego wraz z konserwacją i fragmentaryczną wymianą drewnianych więźb dachowych kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pilicy - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Jana Chrzciciela i św. Jana Ewangelisty w Pilicy, do kontaktów: ks. Kazimierz Pantak, ul. Partyzantów 4, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 032 6735067. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, Stefan Sajdak, Zbigniew Luks, ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 032 6735104, fax 032 6736081, e-mail: umpilica@pro.onet.pl, www.pilica.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, Stefan Sajdak, Zbigniew Luks, ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 032 6735104, fax 032 6736081, e-mail: umpilica@pro.onet.pl, www.pilica.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka administracyjna Kościoła rzymskokalolickiego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana pokrycia dachowego wraz z konserwacją i fragmentaryczną wymianą drewnianych więźb dachowych kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pilicy - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pilica, ul. Partyzantów 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na miedzianą wraz z konserwacją i fragmentaryczną wymianą drewnianych więźb dachowych kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pilicy - etap I - w zakresie: nawy głównej z sygnaturką, kaplicy św. Józefa z kruchta boczną i wejścia do kruchty bocznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów Oryginalny kod CPV: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.14.00 - Pokrywanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.00 - Pokrywanie Oryginalny kod CPV: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z konserwacją i fragmentaryczną wymianą drewnianych więźb dachowych kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pilicy - etap I w zakresie nawy głównej z sygnaturką, kaplicy św. Józefa z kruchtą boczną i wejścia do kruchty bocznej, obejmująca: - rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - wymiana deskowania dachu z desek na styk, deski grubości 32 mm impregnowane. W przypadku pokryć powierzchni łukowych i cebulasto-kopulastych deski winny być strugane jednostronnie i profilowane, - uzupełnienie elementów dachu - włazy kominiarskie, - wzmocnienie dwustronne tramów i podwalin konstrukcji więźby, - uzupełnienie ubytków, naprawa i wymiana części zniszczonych elementów jak podwaliny i murłaty, - wymiana uszkodzonych mieczy, zastrzałów, końcówek krokiew, słupów, jętek (wszystko drewno nowe zabudowane w obiektach musi być fabrycznie nasycone preparatami grzybo-, pleśnio-, ognioochronnymi oraz przeciw drewnojadom typu Fobos M4 lub równoważnymi), - oczyszczenie za pomocą szczotek stalowych powierzchni drewnianych więźby dachowej kościoła, - impregnacja metodą smarowania dwukrotnie preparatem grzybo-, pleśnio-, ognioochronnym oraz przeciw drewnojadom typu Fobos M4 lub równoważnym powierzchni drewnianych więźby kościoła. - wykonanie i zawieszenie rynien z blachy miedzianej, rynny półokrągłe o średnicy 10 i 15 cm na uchwytach z płaskownika miedzianego wraz z sztucerami, kolanami, koszami, rzygaczami, - wykonanie i zawieszenie rur spustowych z blachy miedzianej, rury okrągłe, średnica 15 cm na uchwytach z płaskownika miedzianego, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej gr. 0,6 mm: okucie od dołu desek okapowych, pas usztywniający, nadrynienny, obróbki gzymsów i pasów elewacyjnych, murów ogniowych, kołnierzy kominów, wyłazów dachowych, - krycie dachów blachą miedzianą na rąbek podwójny, wymiar arkusza do 0,7 m kw., blacha grubości 0,6 mm, - krycie wież i kopuł blachą miedzianą na rąbek podwójny i w karo, - wykonanie i montaż: iglic blaszanych miedzianych, kul kutych miedzianych, krzyży stalowych, - otynkowanie pod i nad dachem komina zaprawą cementowo-wapienną, - wykonanie instalacji odgromowej z materiałów miedzianych nie powodujących powstawania ogniwa galwanicznego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000 PLN ( słownie trzy tysiące złotych), wniesionym do dnia 31.05.2007 r. do godz. 9:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 dysponują kierownikiem budowy posiadającym zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub spełniającego warunki określone w par. 8.1/par. 8.2* Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579), co poświadczają załączone dokumenty, posiadającym aktualne zaświadczenie o wpisie do OIIB 2.2 posiadają doświadczenie w zakresie prac tożsamych lub podobnych - wykonali minimum jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 200 000 zł (brutto) w zakresie wykonania lub wymiany pokrycia dachowego z blachy miedzianej wg. opisu przedmiotu zamówienia - minimum 400 m kw. powierzchni, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 3.1 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 100 000 zł 3.2 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 250 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument (np. umowa spółki), z którego wynika prawo do podpisania oferty zgodnie z cz. 6 pkt 6.9, 6.10 SIWZ 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z treścią załączników nr 3 i 5 do SIWZ 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej minimum do kierowania robotami, posiadając jednocześnie zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub spełniającego warunki określone w par. 8.1/par. 8.2* Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do Rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579), posiadając aktualne zaświadczenie o wpisie do OIIB 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ 8. Informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej,w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym oraz w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 12. Dokumenty określone w pkt 10 lub 11 winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski 13. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 4, winny być przedłożone przez każdego wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 3 winny być przedłożone w imieniu wszystkich wykonawców 14. Warunki wymagane od wykonawców składających wspólną ofertę zostaną spełnione, jeśli dokumenty wymienione w pkt 5, 6, 7, 8, 9 potwierdzą łącznie ich spełnienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 09:30, Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Jana Chrzciciela i św. Jana Ewangelisty w Pilicy, ul. Partyzantów 4, 42-436 Pilica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.