eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim - dł. 97 m (etap II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26175

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrów Wielkopolski: budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim - dł. 97 m (etap II) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: mgr inż. Joanna Tomaszewska, ul. Rejtana 54, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7352576, fax 062 7352664, e-mail: biuro@mzd.osw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): biuro@mzd.osw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji deszczowej na ulicy Przymiejskiej w Ostrowie Wielkopolskim - dł. 97 m (etap II). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Przymiejska w Ostrowie Wielkopolskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Kanał z rur z betonu sprężonego - śr. 1000 mm - Odbiór wykopem otwartym co 25 m - Monitoring powykonawczy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: budowa kanalizacji deszczowej - dł. 97 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). - Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanymi (jako główny wykonawca) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Posiadają niezbędny potencjał sprzętowy do wykonania zamówienia. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego. - Posiadają w dyspozycji wykwalifikowany personel odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie robót. Kierownik budowy winien być etatowym pracownikiem wykonawcy oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy / z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia , wypełniony wykaz stawek i narzutów, podane miejsce składowania odpadów/.Kosztorys ofertowy należy sporządzić na druku Zamawiającego. 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium /. 4. Dane dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 2) Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Oświadczenie w trybie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4) Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) . 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy lub uprawnienia). Kierownik budowy winien być etatowym pracownikiem wykonawcy oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, który wynika z nakładów kosztorysu ofertowego. 11) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień (min. 3) odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, (wymagane jest przedstawienie referencji i protokołu odbioru robót). 5. Umowa spółki cywilnej jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 6. Wykaz podwykonawców, zakres rzeczowy podzlecanych im robót (określenie procentowego udziału podzlecanych robót w całości kontraktu) oraz: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania podwykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 2) umowy przedwstępne, zobowiązanie do współpracy lub listy intencyjne z podwykonawcami z których jednoznacznie wynika, że zobowiązują się oni do realizacji zamówienia na zasadach określonych w ofercie złożonej przez wykonawcę 3) podwykonawcy muszą złożyć oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 4) podwykonawcy winni złożyć wykaz min. trzech zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym podzlecany przedmiot zamówienia oraz załączyć referencje potwierdzające wykonanie tych zamówień należycie i protokoły odbioru robót. 8. Wstępny harmonogram robót. 9. Oświadczenie, że wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm. 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt.4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy. 12. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. 13. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenach objętych umową oraz zapoznaniu się z asortymentem przewidzianych w umowie prac. 14. Oświadczenie o składowaniu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. 15. Oświadczenie o ilości stron dokumentacji. 16. Wykaz stron objętych tajemnicą handlową przedsiębiorstwa zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.osw.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Miejskiego zarządu dróg lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 09:00, siedziba - Miejski Zarząd Dróg.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.