eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Opracowanie studium wykonalności oraz sporządzenie kompletnego wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Mysłakowice: Opracowanie studium wykonalności oraz sporządzenie kompletnego wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap II.
Numer ogłoszenia: 261520 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , Bukowiec, ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7540777, faks 075 7540479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kswik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności oraz sporządzenie kompletnego wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie studium wykonalności oraz sporządzenie kompletnego wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji, etap II. Opracowane w ramach niniejszego zamówienia studium wykonalności stanowić będzie załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie realizacji ww przedsięwzięcia ze Środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: 1. opracowanie studium wykonalności przedsięwzięcia, 2. opracowanie streszczenia studium wykonalności przedsięwzięcia, 3. prezentację studium wykonalności, 4. opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami, 5. przygotowanie innych opracowań, nie wymienionych w umowie a wymaganych w procesie aplikowania o środki z Funduszu Spójności, 6. pełnienie gotowości do udzielania wyjaśnień i udzielanie wyjaśnień, udział w negocjacjach z Instytucją Wdrażającą (IW), Instytucją Zarządzającą (IŻ), Instytucją Pośredniczącą (IP) oraz Komisją Europejską (KE) i przygotowywanie ewentualnych dodatkowych opracowań, wymaganych podczas negocjacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.10.00 - 79.40.10.00 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać należycie: - przynajmniej dwie usługi, polegające na opracowaniu Studiów Wykonalności, które stanowiły załączniki do wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie realizacji projektu z Funduszu Spójności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, dla przedsięwzięć o wartości inwestycyjnej co najmniej 10.000.000 EURO (netto) każde, zakończone przyjęciem dokumentów przez Instytucję Wdrażającą i uzyskaniem pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej pierwszego stopnia, b) dysponować zespołem ekspertów, umożliwiającym właściwą realizację zamówienia, którzy pełnić będą następujące funkcje: - kierownik zespołu - posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w nadzorowaniu i kierowaniu przynajmniej jednym projektem mającym na celu przygotowanie studium wykonalności i wniosku do funduszy europejskich dla przedsięwzięcia o wartości inwestycyjnej co najmniej 10.000.000 EURO (netto), zakończone przyjęciem dokumentów przez Instytucję Wdrażającą i uzyskaniem pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej pierwszego stopnia, - ekspert ds. analiz ekonomicznych - posiadający wykształcenie wyższe ekonomiczne, mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata w sporządzaniu analiz ekonomiczno-finansowych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE, w tym co najmniej dwóch projektów z sektora gospodarki wodno-ściekowej dla przedsięwzięć o wartości inwestycyjnej co najmniej 10.000.000 EURO (netto) każde, - ekspert ds. instytucjonalno-prawnych - posiadający wykształcenie wyższe prawnicze, mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym przy-najmniej 3 lata w sporządzaniu analiz instytucjonalno-prawnych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE, - ekspert ds. analiz projektowo-merytorycznych - posiadający wykształcenie wyższe techniczne, mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania sieci sanitarnych, w tym pełnienie samodzielnej funkcji w ramach co najmniej jednego projektu z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości robót co najmniej 10.000.000 EURO (netto), 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, a w szczególności: a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200.000 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.V, Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone w/w dokumenty przez każdego z nich) 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby wymaganych kwalifikacji zawodowych, do-świadczenia i wykształcenia, lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tych osób, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz potencjał kadrowy) 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzie-lenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kswik.eu (Biuletyn Informacji Publicznej).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Daszyńskiego 16 58-533 Mysłakowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 12:30, miejsce: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ul. Daszyńskiego 16 58-533 Mysłakowice, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.