Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Lubań: Remont pokrycia z wymianą izolacji termicznej dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubaniu przy ul. Różanej 2.
Numer ogłoszenia: 261511 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Różana 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 646 06 06, fax. 075 646 06 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.luban.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: mosir.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Miejskiej Lubań.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia z wymianą izolacji termicznej dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubaniu przy ul. Różanej 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia z wymianą izolacji termicznej dachu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubaniu przy ul. Różanej 2. Roboty obejmują: 1. Demontaż elementów wyposażenia dachu / drabinki i pomost komunikacyjny/ 2. Demontaż instalacji odgromowej 3. Rozebranie istniejącego pokrycia z blachy stalowej trapezowej 4. Rozebranie obróbek blacharskich i rynien 5. Demontaż warstwy izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 15 cm ułożonej pod pokryciem 6. Oczyszczenie blach sufitu oraz elementów konstrukcyjnych z rdzy 7. Malowanie ochronne blach sufitu i elementów konstrukcyjnych 8. Ułożenie nowej izolacji termicznej z wełny mineralnej gr. 15 cm 9. Wykonanie rusztu drewnianego dla ułożenia ekranu zabezpieczającego z folii paroprzepuszczalnej 10. Ułożenie ekranu zabezpieczającego z folii dachowej paroprzepuszczalnej 11. Ponowne ułożenie wcześniej zdemontowanych, oczyszczonych z korozji i obustronnie pomalowanych blach trapezowych 12. Ponowne ułożenie wcześniej zdemontowanych , oczyszczonych z korozji i obustronnie pomalowanych obróbek blacharskich i rynien 13. Osadzenie kratek nawiewnych i kominków wentylacyjnych 14. Wykonanie nowej instalacji odgromowej 15. Ponowny montaż wcześniej zdemontowanych, oczyszczonych z korozji i pomalowanych elementów wyposażenia dachu 16. Ustawienie rusztowań 17. Wywóz wełny mineralnej pochodzącej z rozbiórki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.12.21 - Malowanie dachów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust. 1pkt 1), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odniesieniu do robót objętych zamówieniem tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ponadto osoba ta musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. (art. 22 ust. 1 pkt ) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt 3), 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4). 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę w ofercie. 3.Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia na podstawie przepisów Prawa Budowlanego tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mosir.luban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Różana 2, 59-800 Lubań, woj.dolnośląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Różana 2 59-800 Lubań w pomieszczeniu biura.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów hematologicznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) - etap IV
- Modernizacja amfiteatru miejskiego wraz z otoczeniem w ramach Programu Rewitalizacji Parku na Kamiennej Górze w Lubaniu
- Dostawa produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Bezpieczniej w Gminie Lubań- budowa oświetlenia drogi gminnej dz. Nr 1211 w Henrykowie Lubańskim
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.