eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Usługa szkoleniowa pod nazwą Kurs komputerowy - grafika komputerowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Pabianice: Usługa szkoleniowa pod nazwą Kurs komputerowy - grafika komputerowa.
Numer ogłoszenia: 261340 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach , ul. Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-42 2157086 w. 265, faks 0-42 2152300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pod nazwą Kurs komputerowy - grafika komputerowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pod nazwą Kurs komputerowy - grafika komputerowa dla 10 osób bezrobotnych. Szkolenie będzie obejmowało 100 godzin zegarowych zajęć dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca realizuje zamówienie w dni robocze od poniedziałku do piątku, po 6 godzin zegarowych zajęć dziennie, czyli 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu, w godzinach między 8:00 a 17:00. Wykonawca uwzględnia dwie przerwy, każda po 15 minut (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogąbrać udział wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków przez Wykonwców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów ofertowych i dokonana zostanie na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: a) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień pu-blicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) (załącz-nik nr 1); b) kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) zaświadczenia o wpisie instytu-cji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydanych przez wojewódzki urząd pra-cy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, jeżeli zaświadczenie zostało wydane przed rokiem 2009 r. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własne oświad-czenie, że wpis jest aktualny w 2009 r. c) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spo-łeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postę-powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3); f) informacja na temat warunków lokalowych i wyposażenia dydaktycznego, jakie za-pewnia Wykonawca do realizacji zamówienia (informacja na temat: sal wykładowych, sal ćwi-czeń, pomieszczeń socjalnych, sprzętu technicznego, materiałów dydaktycznych, podręczni-ków i pomocy naukowych) (załącznik nr 4); g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodo-wych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 5); h) certyfikat jakości usług, jeżeli taki certyfikat instytucja szkoleniowa posiada (w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), i) oryginał pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy, w tym do składa-nia oświadczeń i podpisania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie trzech ostatnich lat - 20
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
  • 4 - Możliwość dojazdu na szkolenie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-200 Pabianice ul. Waryńskiego 11 bud. B II piętro pok 218 lub 215..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 95-200 Pabianice ul. Waryńskiego 11 bud A pok 206 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie organizowane w ramach projektu pod nazwą: NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europej-skiego Funduszu Społecznego. Realizacja projektu odbywa się w ramach: Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do za-trudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Progra-mu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.