eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Wykonanie modernizacji i odbudowy dróg gminnych uszkodzonych w wyniku działania powodzi na terenie gminy Bobowa w 2009, 2010 i 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Bobowa: Wykonanie modernizacji i odbudowy dróg gminnych uszkodzonych w wyniku działania powodzi na terenie gminy Bobowa w 2009, 2010 i 2011 r
Numer ogłoszenia: 261266 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji i odbudowy dróg gminnych uszkodzonych w wyniku działania powodzi na terenie gminy Bobowa w 2009, 2010 i 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odbudowa drogi gminnej Nr K270132 Jankowa - Lipnica k/Sadu w m. Jankowa w km 1+030 - 1+650 620 x 2,6 = 1612 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 21 cm. 2.Odbudowa drogi gminnej Nr K270119 Brzana-Katanówki (Dół) w m. Brzana w km 0+400 - 0+630, 0+950 - 0+975, 1+005-1+052, 1+262 - 1+300 340 mb x 2,6 = 884 m2 Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu śr. 15 cm Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową. Sposób wbudowania-mechaniczny - średnia grubość 3 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 8 cm. 3.Odbudowa drogi gminnej dr. gm. Nr K270210 Wilczyska - Potok w m. Wilczyska w km 0+094 - 0+489, 0+562 - 0+612 395 m x 3,0 m = 1185 m2 50 m x 2,7 m = 135 m2 Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu śr. 15 cm Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową. Sposób wbudowania-mechaniczny - średnia grubość 3 cm Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 8 cm. 4.Odbudowa drogi gminnej Nr K270152 Siedliska-Zalesie-Most w m. Siedliska w km 0+000 - 0+665 665 m x 3,0 m= 1995 m2 Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu śr. 8 cm Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową. Sposób wbudowania-mechaniczny - średnia grubość 3 cm Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 8 cm. 5.Odbudowa drogi gminnej Nr K270132 Jankowa-Lipnica k/Sadu w m. Jankowa w km 1+650-1+930 280 m x 3,0 m = 840 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 23 cm. 6.Odbudowa drogi gminnej Nr K270115 Brzana-Katanówki /Góra/ w m. Brzana w km 1+400 - 1+800 400 mb x 3,0 m = 1200 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 23 cm. 7.Odbudowa drogi gminnej ul. Zielona dz. nr 603 w m. Bobowa w km 0+860 - 1+210 350 mb x 2,6 m = 910 m2 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 23 cm. 8.Odbudowa drogi gminnej Nr K270150 Sędziszowa-Granica-Zborowice w m. Sędziszowa w km 0+450 - 0+750 300 mb x 3,0 = 900 m2 Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej o gr. 15 cm. Kalkulacja indywidualna. Podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10t. Utwardzenie poboczy drogi żwirem grub. 25 cm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek i jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał dwa zamówienia polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł brutto każde zadanie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej- lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 600 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2)Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona)- załącznik nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczeń określony w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1.Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót jest możliwa w przypadku: a.Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęsk żywiołowych, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, b.Zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, c.Odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, d.Zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji , zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, e.Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkującym niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, w szczególności wystąpienia zamówień dodatkowych, 2.Zmiana sposobu spełniania świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, konieczności zrealizowania projektu pry zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3.Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a.Zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, itp. oraz osób reprezentujących strony, b.Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa poprzedniej zgodzie Zamawiającego zgodnie z art. 647 1kc. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, c.Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d.Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e.Zmianie uległy stawki podatku VAT, f.Zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 4.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zmawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierając w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie II.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zawartych we wzorze klauzul, jednakże zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty zaakceptowanego wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.