eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi związane ze stała całodobową ochroną mienia, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Bydgoszcz: Usługi związane ze stała całodobową ochroną mienia, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 261230 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze stała całodobową ochroną mienia, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze stałą całodobową ochroną mienia, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek 7-piętrowy z wejściem głównym i awaryjnym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38: - poszerzony parter z płaskim dachem, - podwórze zamykane, - 6 garaży na podwórzu. Zabezpieczenia: -dwie centrale: - centrala CA 6 - obsługująca II piętro i garaże, w skład której wchodzi 26 czujek i instalacja (NAPAD) -(linia 24h) oraz centrala CA 6 - obsługująca I piętro i czujki zewnętrzne, w skład której wchodzi 25 czujek, - czujki szt. 25 (zewnętrzne - typ PARADOX, czujki wewnętrzne - DSC) -system monitoringu wizyjnego, -rejestrator AUTECH 4CH MPEG-4 DVR, - kamery - 4 sztuki, - monitor monochromatyczny, -zmierzchówki - sztuk 4, - punkty świetlne - 6, - mechanizm zamykania i otwierania bramy. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji zadania rozbudowę systemu monitoringu o około 10 kamer oraz ekrany monitorujące. Zakres dozoru: - całodobowe strzeżenie mienia, - otwieranie i zamykanie budynku głównego, - otwieranie i zamykanie podwórza, - powiadamianie telefoniczne o ewentualnych zdarzeniach, - utrzymywanie podstawowego systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacja systemu ochrony, - monitorowanie lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1000,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 92 2030 0045 1110 0000 0047 4040 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział tylko ci wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. A ponadto spełniają warunki dodatkowe: - wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usługi związane z całodobową fizyczną ochroną obiektów i ich monitoringiem, - posiadają uprawnienia (koncesję) do wykonania usługi określonej w zamówieniu, - zatrudniają liczbę osób gwarantującą całodobową ochronę (stan zatrudnienia - min. 15 osób z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego oraz konserwatorów), - posiadają patrol interwencyjny (min. 2 samochody osobowe), - posiadają bezprzewodowe środki łączności, - posiadają konserwatora urządzeń monitoringu radiowego. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający zastrzega, że zadanie główne polegające na dozorze mienia nie może być wykonywane przez podwykonawców. Dopuszcza się udział podwykonawców w pozostałym zakresie tj. utrzymywaniu podstawowego systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania oraz konserwacji systemu ochrony. W przypadku, powierzenia wykonania zamówie-nia podwykonawcom w dniu podpisania umowy należy przedstawić umowę wykonawcy z podwykonawcami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wpłacenia wadium, 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7. koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie 10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (wykaz ten powinien potwierdzać jednocześnie zatrudnienie min. 15 osób z zaznaczeniem pełnionych przez pracowników funkcji oraz zawierać informację nt. osoby wyznaczonej do konserwacji urządzeń monitoringu radiowego oraz osób do patrolu interwencyjnego) 11. pisemne zobowiązania innych podmiotów (umowa, umowa przedwstępna, oświadczenie) do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli część zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców wymienionych w złożonym wykazie, 12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (samochody, środki łączności itp.). W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którymi wykonawca będzie dysponował należy przekazać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańśka 38 85-039 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańśka 38 85-039 Bydgoszcz pokój 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.