eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie oraz Mopsiku. Postępowanie znak ZP.271.34.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Iława: Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie oraz Mopsiku. Postępowanie znak ZP.271.34.2013
Numer ogłoszenia: 261173 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie oraz koordynowanie prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie oraz Mopsiku. Postępowanie znak ZP.271.34.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części: 1) Część 1 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie, prowadzenie warsztatów i grupy terapeutycznej - obejmuje a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji psychologicznych, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie b) Prowadzenie poradnictwa psychologicznego i wychowawczego dla rodziców i nauczycieli, pomoc psychologiczna dla młodzieży, psychoedukacja w szkołach , c) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, d) Koordynowanie i superwizja prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, prowadzenie spotkań konsultacyjno - superwizyjnych dla konsultantów Ośrodka, e) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie grupy terapeutycznej dla dorosłych (DDA - Dorosłe Dzieci Alkoholików), f) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie warsztatów psychologicznych dla osób uzależnionych i współuzależnionych, g) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie warsztatów psychologicznych w zakresie umiejętności wychowawczych dla rodziców Szkoła dla Rodziców, h) Przedmiot zamówienia obejmuje: - od pkt. a) do d) 12 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 576 godzin / rok- w tym 10 godzin konsultacji i 2 godziny dyżurów przy telefonie zaufania tygodniowo, łącznie: 1 152 h - pkt. e) 3 godziny w tygodniu x 35 tygodni = 105 godzin / 1 rok, łącznie: 210 h - pkt. f) 2 godziny w tygodniu x 15 tygodni = 30 godzin / 1 rok, łącznie: 60 h - pkt. g) 10 godzin w m-cu x 4 m-ce = 40 godzin / 1 rok, łącznie: 80 h Łącznie: 1 502 h (751 godzin / na rok) i) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. j) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. k) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2) Część 2 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie- obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami, przemocą w rodzinie i problemami wychowawczymi w rodzinie, zaburzeniami zachowania, w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i udział w superwizji c) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, d) Przedmiot zamówienia obejmuje 6 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 288 godzin / 1 rok, łącznie: 576 h. e) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. f) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. g) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 3) Część 3 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami, przemocą w rodzinie i innymi problemami rodzinnymi, w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie oraz w Świetlicy Środowiskowej w MOPSIK-u, b) Konsultacje dla pedagogów pracujących z dziećmi w Ośrodku Psychoedukacji i Mopsiku, c) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i udział w superwizji, d) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, e) Przedmiot zamówienia obejmuje: 3 godziny w tygodniu x 48 tygodni = 144 godziny (Ośrodek Psychoedukacji) i 2 godziny w tygodniu x 44 tygodnie = 88 godzin przez okres: I-VI, VIII-XII = 11 m-cy bez lipca (Mopsik, ul. Westerplatte 5). Łącznie 232 godziny / 1 rok, łącznie: 464 h. f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie oraz w Świetlicy Środowiskowej w MOPSIK-u w Iławie g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 4) Część 4 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie oraz prowadzenie grupy psychoedukacyjnej - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i superwizji w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, c) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie grupy psychoedukacyjnej dla osób doświadczających przemocy w rodzinie, d) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, e) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni + 30 godzin (2 godziny w tygodniu x 15 tygodni) prowadzenie grupy psychoedukacyjnej = 222 godziny / 1 rok, łącznie: 444 h. f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej. 5) Część 5 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, prowadzenie zajęć korekcyjno - edukacyjnych dla osób będących sprawcami przemocy w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, b) Prowadzenie zajęć edukacyjnych, grupowych dla osób uzależnionych, c) Motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, d) Prowadzenie zajęć korekcyjnych i edukacyjnych w zakresie problemów przemocy w rodzinie, e) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i superwizji w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie f) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, g) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni = 192 godziny / 1 rok, łącznie: 384 h. h) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. i) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. j) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 2. Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne. 4. W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 5. W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy. 6. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt 2). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, co najmniej następujące osoby: 1. dla części 1: a) min. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada minimum: - Wykształcenie wyższe psychologiczne. - Ukończone szkolenia w zakresie diagnozowania zaburzeń psychicznych (DSM-IV lub ICD 10). - Ukończone szkolenia specjalistyczne w zakresie problemu uzależnienia do alkoholu, przemocy i DDA (zalecane: StudiumTerapii Uzależnień - STR, Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie- SPPWR). - Ukończone szkolenia/ studium w zakresie Psychoterapii Grupowej i Indywidualnej (zalecane w ośrodku posiadającym rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologicznego). - Udział w grupie superwizyjnej lub superwizji indywidualnej (zalecane w ośrodku rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.) - Min. 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia psychoterapii osób dorosłych, ukończone szkolenia w tym zakresie (posiadane doświadczenie będzie podlegało ocenie zgodnie z kryterium oceny - doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia) 2. dla części 2: a) min. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada minimum: - Wykształcenie wyższe psychologiczne, specjalista psycholog kliniczny. - Ukończone szkolenia w zakresie diagnozowania zaburzeń psychicznych (DSM-IV lub ICD 10). - Ukończone, udokumentowane szkolenia w zakresie pomocy psychologicznej i terapii dzieci, młodzieży i rodzin. - Udział w superwizji pracy terapeutycznej i konsultacyjnej - Min. 5 letnie doświadczenie w pracy w zakresie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży. (posiadane doświadczenie będzie podlegało ocenie zgodnie z kryterium oceny - doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia) 3. dla części 3: a) min. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada minimum: - Wykształcenie wyższe psychologiczne, specjalizacja kliniczna, - Ukończone szkolenia w zakresie diagnozowania zaburzeń dziecięcych - Ukończone szkolenia w zakresie diagnozy psychologicznej dziecka wykorzystywanego seksualnie, - Ukończone szkolenia w zakresie pomocy psychologicznej w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzinami, - Ukończone szkolenie w zakresie psychoterapii krótkoterminowej dla dzieci, młodzieży, rodzin, - Udział w superwizji pracy terapeutycznej i konsultacyjnej - Min. 5 letnie doświadczenie w pracy w zakresie diagnozy i terapii dzieci i młodzieży. (posiadane doświadczenie będzie podlegało ocenie zgodnie z kryterium oceny - doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia) 4. dla części 4: a) min. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada minimum: - Wykształcenie min. średnie. - Instruktor Terapii Uzależnień. - Ukończone szkolenia specjalistyczne w zakresie pracy z osobami z problemem uzależnień, współuzależnień (zalecane: Studium Pomocy Psychologicznej - SPP, STU) - Udział w superwizji pracy terapeutycznej i konsultacyjnej. - Min. 5 letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami dorosłymi uzależnionymi. (posiadane doświadczenie będzie podlegało ocenie zgodnie z kryterium oceny - doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia) 5. dla części 5: a) min. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada minimum: - Wykształcenie wyższe pedagogiczne lub psychologiczne - Ukończone szkolenia specjalistyczne w zakresie pracy z osobami z problemem uzależnień, współuzależnień i przemocy w rodzinie (zalecane SPP, STU, SPPWR) - Ukończone szkolenia w zakresie pracy edukacyjno - korekcyjnej ze sprawcami przemocy w rodzinie. - Udział w superwizji pracy terapeutycznej i konsultacyjnej - Min. 5 letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z osobami dorosłymi uzależnionymi. (posiadane doświadczenie będzie podlegało ocenie zgodnie z kryterium oceny - doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.6). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający dopuszcza realizację przez jedną osobę poszczególnych części pod warunkiem posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia dla poszczególnych części. W przypadku wskazania przez wykonawcę do realizacji poszczególnych części zamówienia więcej niż jednej osoby do oceny oferty w kryterium doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia będzie brane tylko doświadczenie osoby z najdłuższym doświadczeniem. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z zasadami ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub albo wszyscy łącznie spełniają w/w warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt 2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt 2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy (wg wzoru nr 1), 2. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale. Z treści powyższego oświadczenia (pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego), musi jasno wynikać: 1) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 2) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 3) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 4) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, 5) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w§9 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, którego treść jest następująca: § 9. Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia przez zamawiającego, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 4) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy. 6) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w §4 ust.1 niniejszej umowy. Koszty związane ze wzrostem stawki VAT pokrywa wykonawca. 7) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.2 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława pok. 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława pok. 312 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie, prowadzenie warsztatów i grupy terapeutycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 1 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie, prowadzenie warsztatów i grupy terapeutycznej - obejmuje a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji psychologicznych, terapii zaburzeń psychicznych w związku z problemem uzależnienia, współuzależnienia, problemem przemocy, problemem DDA w rodzinie b) Prowadzenie poradnictwa psychologicznego i wychowawczego dla rodziców i nauczycieli, pomoc psychologiczna dla młodzieży, psychoedukacja w szkołach , c) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, d) Koordynowanie i superwizja prac zespołu konsultacyjnego i MKRPA w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, prowadzenie spotkań konsultacyjno - superwizyjnych dla konsultantów Ośrodka, e) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie grupy terapeutycznej dla dorosłych (DDA - Dorosłe Dzieci Alkoholików), f) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie warsztatów psychologicznych dla osób uzależnionych i współuzależnionych, g) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie warsztatów psychologicznych w zakresie umiejętności wychowawczych dla rodziców Szkoła dla Rodziców, h) Przedmiot zamówienia obejmuje: - od pkt. a) do d) 12 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 576 godzin / rok- w tym 10 godzin konsultacji i 2 godziny dyżurów przy telefonie zaufania tygodniowo, łącznie: 1 152 h - pkt. e) 3 godziny w tygodniu x 35 tygodni = 105 godzin / 1 rok, łącznie: 210 h - pkt. f) 2 godziny w tygodniu x 15 tygodni = 30 godzin / 1 rok, łącznie: 60 h - pkt. g) 10 godzin w m-cu x 4 m-ce = 40 godzin / 1 rok, łącznie: 80 h Łącznie: 1 502 h (751 godzin / na rok) i) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. j) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. k) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2). Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 2 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie- obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami, przemocą w rodzinie i problemami wychowawczymi w rodzinie, zaburzeniami zachowania, w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i udział w superwizji c) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, d) Przedmiot zamówienia obejmuje 6 godzin w tygodniu x 48 tygodni = 288 godzin / 1 rok, łącznie: 576 h. e) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. f) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. g) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej 2) Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 3 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami i przemocą w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji, poradnictwa psychologicznego i terapii indywidualnej w zakresie problemów dzieci i młodzieży oraz rodziców w związku z uzależnieniami, przemocą w rodzinie i innymi problemami rodzinnymi, w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie oraz w Świetlicy Środowiskowej w MOPSIK-u, b) Konsultacje dla pedagogów pracujących z dziećmi w Ośrodku Psychoedukacji i Mopsiku, c) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i udział w superwizji, d) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, e) Przedmiot zamówienia obejmuje: 3 godziny w tygodniu x 48 tygodni = 144 godziny (Ośrodek Psychoedukacji) i 2 godziny w tygodniu x 44 tygodnie = 88 godzin przez okres: I-VI, VIII-XII = 11 m-cy bez lipca (Mopsik, ul. Westerplatte 5). Łącznie 232 godziny / 1 rok, łącznie: 464 h. f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie oraz w Świetlicy Środowiskowej w MOPSIK-u w Iławie g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 2) Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie oraz prowadzenie grupy psychoedukacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 4 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie oraz prowadzenie grupy psychoedukacyjnej - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego, motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, b) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i superwizji w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie, c) Opracowanie programu, nabór i poprowadzenie grupy psychoedukacyjnej dla osób doświadczających przemocy w rodzinie, d) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, e) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni + 30 godzin (2 godziny w tygodniu x 15 tygodni) prowadzenie grupy psychoedukacyjnej = 222 godziny / 1 rok, łącznie: 444 h. f) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. g) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. h) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej. 2) Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, prowadzenie zajęć korekcyjno - edukacyjnych dla osób będących sprawcami przemocy w rodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część 5 - prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, prowadzenie zajęć korekcyjno - edukacyjnych dla osób będących sprawcami przemocy w rodzinie - obejmuje: a) Prowadzenie dyżurów interwencyjnych, konsultacji i poradnictwa rodzinnego w związku z uzależnieniem, b) Prowadzenie zajęć edukacyjnych, grupowych dla osób uzależnionych, c) Motywowanie do leczenia w związku z problemem uzależnienia i współuzależnienia w rodzinie, d) Prowadzenie zajęć korekcyjnych i edukacyjnych w zakresie problemów przemocy w rodzinie, e) Uczestnictwo w spotkaniach konsultantów i superwizji w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie f) Pełnienie dyżurów przy telefonie zaufania, g) Przedmiot zamówienia obejmuje 4 godziny w tygodniu x 48 tygodni = 192 godziny / 1 rok, łącznie: 384 h. h) Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Ośrodku Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie. i) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji udzielonych porad i terapii. j) Wykonawca jest zobowiązany do składania Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień sprawozdań na piśmie raz na miesiąc w terminie do 7 dni po zakończeniu ostatniego dnia danego miesiąca do oceny merytorycznej, 2) Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.