eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › budowę ul Ks. Pomorskich w Żukowie - etap II - nawierzchnia bitumiczna o długości 342,24 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-18

POZYCJA 26108

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żukowo: budowę ul Ks. Pomorskich w Żukowie - etap II - nawierzchnia bitumiczna o długości 342,24 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Gminy, do kontaktów: Izabela Pleszyniak, Irena Majkowska, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858356, fax 058 6858300, e-mail: inwestycje@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowę ul Ks. Pomorskich w Żukowie - etap II - nawierzchnia bitumiczna o długości 342,24 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa ul. Książąt Pomorskich - nawierzchnia bitumiczna - pow. 2050 m kw., nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej o pow. 835 m kw., budowa parkingu na 27 miejsc postojowych - nawierzchnia z kostki o pow. 343 m kw. Roboty Towarzyszące: wycinka i karczowanie drzew i krzewów, przebudowa sieci telekomunikacyjnych, przebudowa istniejącej sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej, roboty elektryczne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Żukowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa ul. Książąt Pomorskich - nawierzchnia bitumiczna - pow. 2050 m kw., nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej o pow. 835 m kw., budowa parkingu na 27 miejsc postojowych - nawierzchnia z kostki o pow. 343 m kw. Roboty Towarzyszące: wycinka i karczowanie drzew i krzewów, przebudowa sieci telekomunikacyjnych, przebudowa istniejącej sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej, roboty elektryczne. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4 miesiące od dnia przekazania placu budowy;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy spełniają następujące warunki: 1. prowadzenie dział. Gosp. w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (branża budowlana - roboty budowlane) 2. mieć do dyspozycji wykwalifikowany personel, który zapewni realizację zamówienia, w tym Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 30 pracownikami, którzy będą bezpośrednio realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy a ponadto dodatkowo winien dysponować następującymi osobami: a) geodeta ; b) kierownik budowy - posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji kierownika budowy oraz posiadać upr. bud. Uprawniające do kierowania robotami drogowymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U. nr 5 z 2001r poz. 42 ); c) kierowników robót dla danych branż (sanitarna, elektryczna) posiadających upr. Bud. w specjalności dla ww. branż(uprawnienia do kierowania robotami ww. branż) i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U. nr 5 z 2001 r. poz. 42 ) 3. wykonanie przedmiotu zamówienia (zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego): wykonanie max 4 miesięcy od dnia przekazania placu budowy 4. Oferent dysponuje niezbędnym potencjałem ekonomicznym do wykonania danego zamówienia: wymóg ten będzie zbadany na podstawie przedstawionej informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy - wymóg uważa się za spełniony jeśli oferent wykaże, że posiada środki finansowe na koncie w wysokości min. 700.000,00 PLN lub ma możliwość zaciągnięcia kredytu (zdolność kredytową) min. na kwotę 700.000,00 PLN. Wykonawca musi się wykazać, że albo posiada środki finansowe na koncie w wysokości jw. albo ma zdolność kredytową min. 700 000 PLN - środki na koncie i zdolność kredytowa nie podlegają zsumowaniu. 5. W ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2001-2006) lub w okresie prowadzenia działalności jeśli wykonawca działa krócej, Wykonawca był głównym wykonawcą co najmniej jednej inwestycji drogowej - budowa, modernizacja nawierzchni asfaltowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości min. 1.400.000,00 PLN. Roboty na które powołuje się wykonawca muszą być wykonane i odebrane a udział wykonawcy w realizacji niniejszych prac wynosił min. 80%. Wykonawca wykazuje roboty w załączniku nr 6. 6. Posiadać dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego w tym wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej. 1 samochód dostawczy, 1 spycharka, 1 koparka, 1 ładowarka lub koparko-ładowarka, walec statyczny samojezdny, równiarka samojezdna, wibrator powierzchniowy Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 2). 2) Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itd. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności, KRS itp. Opatrzenie dokumentu pieczątką o treści typu "stwierdzam zgodność kopii z oryginałem" nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu 3). Zaświadczenie (aktualne) z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert). W przypadku oferentów zagranicznych składają oni zaświadczenie z urzędu będącego odpowiednikiem Urzędu Skarbowego 4). Zaświadczenie (aktualne) z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert). W przypadku oferentów zagranicznych składają oni zaświadczenie z urzędu będącego odpowiednikiem ZUS-u wraz z zaświadczeniem z ZUS-u o nie podleganiu obowiązkowi uiszczania składek na ubezpieczenie społeczne. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed (upływem terminu składania ofert) Informacje winny dotyczyć wszystkich osób mających status; osoby fizycznej prowadzącej działalność gospod., wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, kompletariusza spółki komandytowej, lub komandytowo-akcyjnej, członka organu zarządzającego osoby prawnej 6). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych. 7) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE - ZAŁĄCZNIK NR 3). 8) informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytobiorcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót - ZAŁĄCZNIK NR 4, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień dla osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację robót - kierownik budowy, kierownik robót, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych). 10) Wykaz sprzętu Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 5. 11) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (ZAŁĄCZNIK NR 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tychże zamówień 12) OFERTA - ZAŁĄCZNIK NR 1 13) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia 14) Kosztorys ofertowy - ZAŁĄCZNIK NR 7 z załączonymi kosztorysami szczegółowymi oraz wypełniony "WYKAZ STAWEK I NARZUTÓW" 15) Dane dotyczące podwykonawców (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców) i zakresu powierzonych im części zamówienia z podaniem wartość prac oraz rodzaju prac - ZAŁĄCZNIK NR 9 wraz z oświadczeniem podwykonawcy. W przypadku jeżeli oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać "nie dotyczy . 16) Wstępny harmonogram rzeczowo - terminowy - ZAŁĄCZNIK NR 8.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.07.2006, cena - 105,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy, 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52, pok. nr 10 (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.