eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę polegającą na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu Gminy i Miasta Szadek oraz umieszczania i sprawowania nad nimi opieki w schronisku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Szadek: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę polegającą na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu Gminy i Miasta Szadek oraz umieszczania i sprawowania nad nimi opieki w schronisku.
Numer ogłoszenia: 260842 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę polegającą na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu Gminy i Miasta Szadek oraz umieszczania i sprawowania nad nimi opieki w schronisku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt z terenu gminy i miasta Szadek oraz umieszczania i sprawowania nad nimi opieki w schronisku. 2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie poprzez: Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy i miasta Szadek w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia ; Transport odłowionych zwierząt do schroniska pojazdami dopuszczonymi przez właściwe służby weterynaryjne w oparciu o ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 106, poz. 1002 z późn. zm),; Odławianie bezdomnych zwierząt będzie prowadzone przy użyciu specjalistycznego sprzętu, nie powodującego zagrożenia życia lub zdrowia zwierzęcia ani nie powodujące cierpienia zwierzęcia; Odławiane będą także zwierzęta, które w wyniku zdarzeń losowych utraciły właściciela; Przechowywanie odłowionych zwierząt w schronisku dla zwierząt; W okresie przebywania zwierząt w schronisku poszukiwani będą właściciele, bądź osoby zainteresowane ich adopcją; Odłowione zwierzęta będą miały zapewnioną stałą opiekę lekarza weterynarii, wyżywienie i schronienie w schronisku; Schronisko dla zwierząt przeprowadzało będzie obowiązkową sterylizację, bądź kastrację zwierząt oraz ich oznakowanie specjalnym urządzeniem elektronicznym (chipem); Psy podejrzane w kierunku wścieklizny będą kierowane pod obserwację do lecznicy dla zwierząt, Usuwanie zwłok zwierząt padłych oraz poddanych eutanazji Realizując przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca zobowiązuje się do jego wykonania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: Ustawy o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku, wymogami określonymi we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie obowiązujących ustaw, uchwały nr XLIV/381/2010 Rady Gminy i Miasta Szadek z dnia 24 września 2010 r. w sprawie wyłapywania bezdomnych zwierząt na obszarze Gminy i Miasta Szadek. 3. Definicje: Zwierzęta bezdomne- rozumie się przez to zwierzęta domowe lub gospodarskie, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez właściciela, a nie ma możliwości ustalenia ich właściciela lub innej osoby, pod opieką której trwale dotąd pozostawały. Zwierzęta domowe- rozumie się przez to zwierzęta tradycyjnie przebywające wraz z człowiekiem w jego domu lub innym odpowiednim pomieszczeniu, utrzymywane przez człowieka w charakterze jego towarzysza. Zwierzęta gospodarskie- rozumie się przez to koniowate, bydło, drób, świnie, owce, kozy, pszczołę miodną, zwierzęta futerkowe i jeleniowate utrzymywane w warunkach fermowych w celu pozyskania mięsa lub skór, jeśli pochodzą z chowu lub hodowli zamkniętej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00 - Usługi psiarni 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami wydanego na podstawie uchwały nr XVII120.2012 Rady Gminy i Miasta Szadek z dnia 22 marca 2012 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części. Jeżeli Wykonawca prowadzi schronisko na terenie Gminy i miasta Szadek, musi wówczas posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie uchwały nr XVII.120.2012 Rady Gminy i Miasta Szadek z dnia 22 marca 2012 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części. Jeżeli Wykonawca prowadzi schronisko poza terenem Gminy i Miasta Szadek, musi wówczas posiadać zezwolenie wydane na podstawie aktu prawa miejscowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonania oceny warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, przy czym w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku, podatek VAT będzie naliczony zgodnie ze stawką obowiązującą na dzień wystawienia faktury, z tym że: - w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian, - w przypadku obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, b) zmian organizacyjnych stron np. zmiana adresu, siedziby firmy, zmiana reprezentacji, zmian osób do kontaktu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.