eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym - sprawa nr EP/62/2015

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Warszawa: Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym - sprawa nr EP/62/2015
Numer ogłoszenia: 260746 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125003 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych dla Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym - sprawa nr EP/62/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym transport do siedziby Zamawiającego, montaż, transport do miejsca zainstalowania, użytkowania, uruchomienie mebli biurowych i mebli do zabudowy dla Oddziału o charakterze zachowawczo - geriatrycznym w podziale na 2 zadania. Utylizacja opakowań po meblach opisanych w zadaniu nr 1 i nr 2 należy do Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2015), zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Sprzęt stanowić będzie wyposażenie: Oddziału zachowawczo - geriatrycznego. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, o ile są prawem wymagane. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników oddziału, w którym umieszczony będzie przedmiot zamówienia w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, karty gwarancyjne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi: Zadanie nr 1 - Meble biurowe Zadanie nr 1 - Meble do zabudowy Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.11.31.00 - Fotele 39.12.11.00 - Biurka 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.12.12.00 - Stoły 39.11.32.00 - Taborety 39.14.33.10 - Stoliki 44.42.13.00 - Sejfy 39.13.21.00 - Szafy na akta .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72747,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70171,50

  • Oferta z najniższą ceną: 70171,50 / Oferta z najwyższą ceną: 262688,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Meble do zabudowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolmac Sp. z o. o., ul. Stawiszyńska 92, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12633,33

  • Oferta z najniższą ceną: 70181,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24970,23

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.