eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawy (zgodnie z potrzebami zamawiającego) verticali, rolet i żaluzli wraz z montażem oraz usługą prania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2606

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy (zgodnie z potrzebami zamawiającego) verticali, rolet i żaluzli wraz z montażem oraz usługą prania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Mariola Kownacka, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6037691, fax +48 022 6037642, e-mail: kp.wzamowien@policja.waw.pl, www.zamowienia.warszawa.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy (zgodnie z potrzebami zamawiającego) verticali, rolet i żaluzli wraz z montażem oraz usługą prania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy (zgodnie z potrzebami zamawiającego) verticali, rolet i żaluzli wraz z montażem oraz usługą prania. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obiekty Komendy Stołecznej Policji zlokalizowane na terenie miasta stołecznego Warszaway, Oddział Prewencji Policji w Poasecznie, oraz siedziby jednostek policji na obszarze działania Komend Powiatowych Policji: Grodzisk Maz., Legionowo, Mińsk Maz., Nowy Dwór Maz., Otwock, Piaseczno, Pruszków, Warszawa Zach., Wołomin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.54.00 - Rolety Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.00 - Rolety Oryginalny kod CPV: 17.21.54.40 - Żaluzje pionowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe Oryginalny kod CPV: 17.21.54.30 - Żaluzje weneckie Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.30 - Żaluzje weneckie Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 160,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym potwierdzą: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez załączenie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, poprzez załączenie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. 2003, 2004, 2005 - min. 1 dostawy verticali, wynoszącej co najmniej 50% wartości złożonej oferty na verticale (C1) oraz minimum 1 dostawy rolet lub żaluzji o wartości wynoszącej co najmniej 50% wartości oferty brutto (na rolety lub żaluzje C2 lub C3) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. B. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty wzory asortymentu w kolorach zielonym, brązowym, czerwonym, granatowym, żółtym (min. po 3 odcienie do każdego z wymienionych kolorów) oraz w kolorze białym i czarnym. Wzory te obowiązywać będą w trakcie trwania umowy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.02.2006, cena - 55,50 PLN Warunki i sposób płatności: wpłata na nr konta zamawiającego: 4910101010 0056 5613 9150 0000 (potwierdzenie dokonania zapłaty należy przesłać razem z wnioskiem o SIWZ na numer faxu 22 6037642. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego KSP.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.