eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych
Numer ogłoszenia: 26063 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344655 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
- przeglądy okresowe,
- regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 44 szt.
Planowana ilość tonerów - 518 szt.
Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
1) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
- dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
- demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
- czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
- czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
- czyszczenie zespołu optyki,
- czyszczenie kaset papieru,
- czyszczenie filtrów,
- czyszczenie drogi transportu papieru,
- czyszczenie napędu głównego,
- czyszczenie sekcji grzejnej,
- czyszczenie sekcji pobierania papieru,
- demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
- sprawdzenie działania kserokopiarki,
- regulacja jakości kopii.
2) Naprawa obejmuje następujące czynności:
a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 4),
b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 4),
c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
3) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje: tonery.
4) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
- bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
- developer,
- lampę skanera,
- wałek utrwalający grzejny,
- wałek teflonowy grzejny,
- wałek dociskowy dolny,
- tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
- tuleję wałka teflonowego grzejnego,
- zespół przeglądowy,
- zespół wywołania,
- zespół utrwalania.
5) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w siwz ppkt 1) i 4) pkt 1 opis przedmiotu zamówienia.
W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 1) i 4) pkt 1 siwz (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek Sharp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEXBIURO G Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp.j., ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26445,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26445,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek Mita

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIMIT - MITA Bielonko Jerzy, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek Panasonic, Konica Minolta, Canon

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEXBIURO G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. j., ul. Heweliusza 23/25, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26445,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26445,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26445,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.