eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Roboty budowlane p. n. PRZEBUDOWA BUDYNKU ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO ZE ZMIANĄ FUNKCJI POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIĘ FIZJOTERAPII Z ZAPLECZEM SZATNIOWYM ORAZ KUCHNIĘ ODDZIAŁOWĄ I ROBOTY REMONTOWE OBIEKTÓW SZPITALA Znak sprawySZP/380/30/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Łańcut: Roboty budowlane p. n. PRZEBUDOWA BUDYNKU ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO ZE ZMIANĄ FUNKCJI POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIĘ FIZJOTERAPII Z ZAPLECZEM SZATNIOWYM ORAZ KUCHNIĘ ODDZIAŁOWĄ I ROBOTY REMONTOWE OBIEKTÓW SZPITALA Znak sprawy: SZP/380/30/2015
Numer ogłoszenia: 260540 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane p. n. PRZEBUDOWA BUDYNKU ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO ZE ZMIANĄ FUNKCJI POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIĘ FIZJOTERAPII Z ZAPLECZEM SZATNIOWYM ORAZ KUCHNIĘ ODDZIAŁOWĄ I ROBOTY REMONTOWE OBIEKTÓW SZPITALA Znak sprawy: SZP/380/30/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane p. n. Zadanie 1 Przebudowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ze zmianą funkcji pomieszczeń na pracownię fizjoterapii z zapleczem szatniowym oraz kuchnię oddziałową Zadanie 2 Roboty remontowe obiektów szpitala 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres rzeczowy robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 2, p. n. Opis przedmiotu zamówienia. Specyfikacja zawiera również dokumentację projektową, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wymogami sztuki budowlanej oraz normami i przepisami obowiązującymi w polskim prawie np. przepisy BHP, p.poż., itp. 3.Zamawiający zwraca uwagę na skomplikowany charakter robót związanych z tym, że prace wykonywane będą w obiektach, w których prowadzona jest działalność medyczna, a roboty budowlane należy wykonywać w jak najmniej uciążliwy sposób dla pacjentów, a także personelu (wyłączanie dostaw mediów, hałas, utrzymanie porządku na drogach dojazdowych oraz samym placu budowy). 4.Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Działem Techniczno - Gospodarczym czasowych wyłączeń instalacji elektrycznych i sanitarnych, jak również z inspektorami nadzoru Zamawiającego wszelkich robót ziemnych oraz transportowych mogących naruszyć istniejące sieci przesyłowe. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zastosowane są istotne równoważne rozwiązania z określonymi w dokumentacji technicznej. Zaoferowanie rozwiązań technicznych, urządzeń lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności wprowadzonych zamienników oraz uzgodnienia (dopuszczenia bez uwag i warunków) z właściwymi projektantami i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 6.Wszystkie materiały i urządzenia wymagające montażu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opracowaną dokumentacją, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót oraz zestawieniem urządzeń wymagających montażu. 7.Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników Wykonawcy, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zorganizowania odpowiedniego zaplecza budowy w ramach złożonej oferty. 8.Zainteresowani Wykonawcy mogą zapoznać się z terenem budowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Pan Adam Fryń - Kierownik Działu Techniczno - Gospodarczego (tel. 17 22 40 129). Szacowana wielkość zamówienia powyżej 30 tys. euro Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Termin wykonania zamówienia, gwarancja: 1.Rozpoczęcie robót budowlanych następuje z dniem przekazania placów budowy Wykonawcy. 2.Terminem wykonania zamówienia oznacza się datę podpisania protokołu odbioru robót budowlanych. 3.Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może przekroczyć 180 dni. 4.Minimalny okres gwarancji na wszystkie roboty branżowe, na wbudowane wyroby oraz urządzenia powinien wynosić 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Warunki płatności: 1.Rozliczenie za wykonane roboty budowlane końcowe nastąpi jednorazowo końcową fakturą VAT po podpisaniu protokołu odbioru robót przez komisję odbioru. Faktury VAT Wykonawca zobowiązany jest wystawić oddzielnie dla zadania 1 oraz oddzielnie dla zadania 2. 2.Podstawę do wystawienia faktury VAT będzie stanowić podpisany przez strony protokół odbioru końcowego robót budowlanych. 3.Zapłata za faktury VAT nastąpi w terminie do 30 dni licząc od daty doręczenia do Zamawiającego faktury wraz z protokołami oraz dokumentami rozliczeniowymi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 PLN /Słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 19 października 2015 r. do godz. 10.00. Forma wpłaty wadium została okreslona w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do ofery

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w ochronie zdrowia (remont, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa lub budowa) o wartości minimum 400 000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i są prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 5 do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć takie dokumenty jak wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami tj: a.Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na postawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe; b.Kierownik robót sanitarnych - powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c.Kierownik robót elektrycznych - powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Załącznik nr 6 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć takie dokumenty jak wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami tj: a.Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na postawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe; b.Kierownik robót sanitarnych - powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c.Kierownik robót elektrycznych - powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Załącznik nr 6 do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 200 000,00 zł. - Załącznik Nr 7 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty - celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. Wykaz innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert/y: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty. 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - Załącznik Nr 11 do oferty. 4. Wypełnione zgodnie z przedmiarami robót i dokumentacją projektową kosztorysy ofertowe wraz z zestawieniem materiałów, wyrobów oraz urządzeń - Załączniki Nr 12 do oferty. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 13 do oferty. 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 14 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W § 14 Zmiany w treści umowy są następujące: 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń niniejszej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: -uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego (prace będą prowadzone na terenie szpitala), -konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, -zmiana terminów lub źródeł finansowania wynikająca z obiektywnych przyczyn, wykonywanie robót lub dostaw urządzeń bądź innego wyposażenia przez Zamawiającego, które będą miały wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy przez Wykonawcę, 1.2.Zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany technologii robót, a w szczególności: -niedostępność na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, wycofaniem z rynku, -pojawienie się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót lub eksploatacji obiektu, -zamienne rozwiązania spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, wyrobów i urządzeń, -konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji. Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego. 1.3.Zmiany osobowe - zmiana personelu technicznego Wykonawcy na innych pracowników legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem zgodnie z SIWZ - na wniosek Zamawiającego o ile poprawi to warunki realizacji przedmiotu umowy, bądź w sytuacji gdy zajdzie taka konieczność w następstwie zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy. 1.4.Pozostałe zmiany: -możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, -zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu, -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, -zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH. 2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3.Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stanowią: -zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców, -zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami, -udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www//cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - Pokój Nr 6 - Dział Zamówień Publicznych lub pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - Pokój Nr 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.