eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Szczecin: Dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 26050 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części). 2. Wykaz środków czystości - w poszczególnych częściach zamówienia - zawierają załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy środków czystości do siedzibyZamawiającego w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia - telefonicznie lub faksem, określającego każdorazowo szczegółowo rodzaj i ilość zamawianych środków. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku ofert równoważnych, należy podać w poszczególnych pozycjach odpowiednio tabelki nr 1 i/lub tabelki nr 2 do SIWZ nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz dołączyć do oferty informację o produkcie. Równoważność Zamawiający oceniał będzie na podstawie posiadania przez proponowany produkt wymaganych parametrów, na zasadzie spełnia / nie spełnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin,. ul Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin,. ul Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową i odpowiednio tabelę (e) - zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden jedną ofertę cenową i jedną(e) tabelę(e) ; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); Zamawiający zaleca przedłożenie w ofercie dokumentu (ów), z którego będzie wynikało upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, czyli odpowiednio odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. 2. Wykaz środków czystości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy środków czystości do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia - telefonicznie lub faksem,określającego każdorazowo szczegółowo rodzaj i ilość zamawianych środków. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku ofert równoważnych, należy podać w poszczególnych pozycjach tabelki nr 1 do SIWZ nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz dołączyć do oferty informację o produkcie. Równoważność Zamawiający oceniał będzie na podstawie posiadania przez proponowany produkt wymaganych parametrów, na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie, określonych w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. 2. Wykaz środków czystości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy środków czystości do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia - telefonicznie lub faksem, określającego każdorazowo szczegółowo rodzaj i ilość zamawianych środków. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku ofert równoważnych, należy podać w poszczególnych pozycjach tabelki nr 2 do SIWZ nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz dołączyć do oferty informację o produkcie. Równoważność Zamawiający oceniał będzie na podstawie posiadania przez proponowany produkt wymaganych parametrów, na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.71.90.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.