eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia dla sieci teletechnicznej w budynku ALFA wraz z montażem. Nr referencyjny sprawyWPT/ 2 /2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Wrocław: Dostawa wyposażenia dla sieci teletechnicznej w budynku ALFA wraz z montażem. Nr referencyjny sprawy: WPT/ 2 /2008
Numer ogłoszenia: 260470 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Technologiczny S.A. , ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7985800, faks 071 7804034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.technologpark.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla sieci teletechnicznej w budynku ALFA wraz z montażem. Nr referencyjny sprawy: WPT/ 2 /2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet /część I Wykonanie szkieletu instalacji teletechnicznej w budynku ALFA, podłączenie budynku do sieci WPT. Pakiet /część II Dostawa i montaż centrali alarmowej oraz wyposażenia sieci alarmowej. Pakiet /część III Dostawa i montaż urządzeń kontroli dostępu. Pakiet /część IV Dostawa i montaż urządzeń systemu kamer CCTV. Pakiet /część V Wykonanie instalacji systemu audio-video w sali konferencyjnej, dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia. Pakiet /część VI Rozbudowa systemu telekomunikacyjnego (centrali telefonicznej). Pakiet /część VII Dostawa zestawów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania. Pakiet /część VIII Dostawa sprzętu sieci komputerowej. Pakiet /część IX Dostawa urządzeń sieci telewizji kablowej CATV. Pakiet /część X Dostawa przenośnego systemu (wideo) konferencyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, w odpowiedniej wysokości (podanej poniżej), dla poszczególnych części (pakietów): Pakiet/część I: 4 200,00 PLN Pakiet/część II: 220,00 PLN Pakiet/część III: 440,00 PLN Pakiet/część IV: 540,00 PLN Pakiet/część V: 500,00 PLN Pakiet/część VI: 900,00 PLN Pakiet/część VII: 1 820,00 PLN Pakiet/część VIII: 5 600,00 PLN Pakiet/część IX: 240,00 PLN Pakiet/część X: 1 1340,00 PLN suma: 15 800,00 PLN 2) Zaleca się by Wykonawca wyraźnie zaznaczył w ofercie, której/którch części dotyczy wpłacone wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W nawiązaniu do art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, [Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, oddzielnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.] 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: [Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.] a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to również w tym okresie - minimum 1 dostawę, odpowiadającą swoim: * rodzajem, tj.: minimum dla pakietu/części I dostawom polegającym na wykonaniu instalacji teletechnicznych (teleinformatycznych w oparciu o okablowanie miedziane utp kat. 3,5,6 oraz światłowodowe, CATV/CCTV w oparciu o kable koncentryczne, elektrycznych do 230V, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrzbudynkowych); minimum dla pakietu/części II dostawom wraz z montażem central alarmowych oraz wyposażenia sieci alarmowych (modułów rozszerzających, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, czujek ruchu, czujek dymu, klawiatur systemowych oraz strefowych); minimum dla pakietu/części III dostawom wraz z montażem urządzeń kontroli dostępu opartych na chipowych kartach zbliżeniowych i pracujących w sieci komputerowej; minimum dla pakietu/części IV dostawom wraz z montażem urządzeń systemu kamer przemysłowych CCTV (kart wizyjnych lub rejestratorów DVR, kamer przemysłowych); minimum dla pakietu/części V dostawom polegającym na wykonaniu instalacji nagłośnieniowych i wizyjnych w salach konferencyjnych wraz z dostawą i montażem urządzeń (głośników, wzmacniaczy, mikrofonów, telewizorów, wideoprojektorów); minimum dla pakietu/części VI dostawom polegającym na uruchamianiu i konfiguracji cyfrowych abonenckich central telefonicznych obsługujących minimum 400 abonentów wewnętrznych, minimum dla pakietu/części VII dostawom zestawów komputerowych, serwerów, podzespołów komputerowych, zasilaczy awaryjnych UPS oraz oprogramowania systemowego, biurowego, użytkowego; minimum dla pakietu/części VIII dostawom sprzętu sieci komputerowej w zakresie zarządzalnych przełączników sieciowych pracujących w warstwach 2-4 oraz routerów dla średnich i dużych sieci LAN; minimum dla pakietu/części IX dostawom urządzeń stosowanych w instalacjach telewizji naziemnej, satelitarnej i kablowej; minimum dla pakietu/części X dostawom i montażem urządzeń do obsługi konferencji oraz wideokonferencji; * i wartością, tj.: minimum dla pakietu/części I 210.000,00 PLN minimum dla pakietu/części II 11.000,00 PLN minimum dla pakietu/części III 22.000,00 PLN minimum dla pakietu/części IV 27.000,00 PLN minimum dla pakietu/części V 25.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VI 45.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VII 91.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VIII 280.000,00 PLN minimum dla pakietu/części IX 12.000,00 PLN minimum dla pakietu/części X 67.000,00 PLN dostawie/om stanowiącej/cym przedmiot zamówienia w zakresie danej części/pakietu, i podadzą: * jej/ich wartości, * przedmiot, * daty wykonania, * i odbiorców, oraz załączą wykaz zawierający minimum 1 w/w dostawę i dokumenty potwierdzające, że minimum 1 z powyższych (przedstawionych w wykazie) dostaw została wykonana należycie (np.: referencje) - w zakresie danej części/pakietu; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej: minimum dla pakietu/części I 210.000,00 PLN minimum dla pakietu/części II 11.000,00 PLN minimum dla pakietu/części III 22.000,00 PLN minimum dla pakietu/części IV 27.000,00 PLN minimum dla pakietu/części V 25.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VI 45.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VII 91.000,00 PLN minimum dla pakietu/części VIII 280.000,00 PLN minimum dla pakietu/części IX 12.000,00 PLN minimum dla pakietu/części X 67.000,00 PLN [Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, n/w warunek musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.] Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu na dzień na dzień przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych (BZP). 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. [Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, oddzielnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.] OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZUAŁU W POSTĘPOWANIU Warunki nr 1, 2, 3 i 4 podane w SEKCJI III.1 niniejszego Ogłoszenia - będą oceniane wg zasady: spełnia / nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawcy nie złożą w określonym terminie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, będą wezwani przez zamawiającego do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SEKCJI III.1 niniejszego Ogłoszenia, będzie dokonana na podstawie: 1. złożonego wraz z ofertą - oświadczenia (wymaganego w Rozdziale 11., pkt.1 IDW) - stanowiącego: - Załącznik nr 4 (do SIWZ), Złożenie w/w oświadczenia przez Wykonawcę potwierdzi spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 9, niniejszej IDW. oraz 2. złożonych wraz z ofertą - dokumentów (wymaganych w Rozdziale 11., pkt.2 IDW), w szczególności: Warunek, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.1 i pkt.4 Ogłoszenia - będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument stanowiący: - Załącznik nr 5 (do SIWZ), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Warunek, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.2 niniejszego Ogłoszenia - będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży dokumenty stanowiące: - Załącznik nr 6 (do SIWZ); Z w/w wykazu powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - w ramach odpowiedniej części/pakietu - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - Załącznik nr 7 (do SIWZ); Dokument/y te (np.: referencje) powinny potwierdzać, że co najmniej 1 dostawa zawarta w wykazie stanowiącym Załącznik nr 4 (do SIWZ) została wykonana należycie - w ramach danej części/pakietu. Warunek, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.3 niniejszego Ogłoszenia, będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty stanowiące - -Załącznik nr 8 (do w/w SIWZ); Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny stwierdzać, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej w wysokości/ach poda-nych w SEKCJI III.1 pkt 3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców łącznie wszystkich warunków, o których mowa w SEKCJI III.1 niniejszego Ogłoszenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z Oferta, następującego oświadczenia, tj.: Załącznika nr 4 (do SIWZ) - Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Druk Zamawiającego do wykorzystania). - 1 egzemplarz, łącznie dla wszystkich oferowanych części/pakietu. [Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie] 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SEKCJI III.1 niniejszego Ogłoszenia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, następujących dokumentów, tj.: 2.1. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.1 i pkt.4 niniejszego Ogłoszenia: Załącznika nr 5 (do SIWZ) - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Druk Wykonawcy). - 1 egzemplarz, łącznie dla wszystkich oferowanych części/pakietu. [Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie] 2.2. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.2 niniejszego Ogłoszenia: Załącznika nr 6 (do SIWZ) - wykazu zrealizowanych dostaw w ramach danej części/pakietu (Druk Zamawiającego do wykorzystania). - po 1 egzemplarzu dla każdej oferowanej części/pakietu. [Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] Załącznika nr 7 (do SIWZ) - dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. (Druk Wykonawcy). - po 1 egzemplarzu dla każdej oferowanej części/pakietu. [Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] 2.3. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w SEKCJI III.1 pkt.3 niniejszego Ogłoszenia: Załącznika nr 8 (do SIWZ) - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (Druk Wykonawcy). - 1 egzemplarz łącznie dla wszystkich oferowanych części/pakietów lub - po 1 egzemplarzu dla każdej oferowanej części/pakietu. [Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek] 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokument/y, o którym mowa w ppkt 2.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.technologpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Park Technologiczny S.A. ul. Muchoborska 18; 54-424 Wrocław; tel. +48 71 798 58 00; faks +48 71 780 40 34 - sekretariat. Koszt SIWZ w wersji papierowej 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wrocławski Park Technologiczny S.A.; ul. Muchoborska 18; 54-424 Wrocław - sekretariat; Miejsce otwarcia ofert: W.P.T S.A. ul. Muchoborska 18; 54-424 Wrocław - sala konferencyjna, godz. 10:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem. Zamawiający oświadcza, że nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Wykonawcy zwracają się do Zamawiającego kierując korespondencję na adres: Wrocławski Park Technologiczny S.A.; ul. Muchoborska 18; 54-424 Wrocław; sekretariat. tel. +48 71 798 58 00; faks +48 71 780 40 34. Strony uznają, że pismo wpłynęło w określonym terminie, jeżeli: - zostało złożone osobiście w - sekretariacie - Wrocławskiego Parku Technologicznego S.A.; ul. Muchoborska 18; 54-424 Wrocław; tel. +48 71 798 58 00; faks +48 71 780 40 34; - wpłynęło za pośrednictwem usług operatora pocztowego/kuriera itp., na adres podany powyżej; - lub zostało przekazane za pomocą faksu; Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdziła ten fakt pisemnie. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Od momentu składania ofert wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie szkieletu instalacji teletechnicznej w budynku ALFA, podłączenie budynku do sieci WPT..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie szkieletu instalacji teletechnicznej w budynku ALFA, pod-łączenie budynku do sieci WPT. Powyżej 14 000 euro - poniżej 206 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż centrali alarmowej oraz wyposażenia sieci alarmowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż centrali alarmowej oraz wyposażenia sieci alarmowej. Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń kontroli dostępu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń kontroli dostępu. Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń systemu kamer CCTV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń systemu kamer CCTV. Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie instalacji systemu audio-video w sali konferencyjnej, dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji systemu audio-video w sali konferencyjnej, dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia. Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozbudowa systemu telekomunikacyjnego (centrali telefonicznej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa systemu telekomunikacyjnego (centrali telefonicznej). Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów, podzespołów komputerowych oraz oprogramowania. Powyżej 14 000 euro - poniżej 206 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu sieci komputerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu sieci komputerowej. Powyżej 14 000 euro - poniżej 206 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa urządzeń sieci telewizji kablowej CATV..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń sieci telewizji kablowej CATV. Poniżej 14 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa przenośnego systemu (wideo) konferencyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośnego systemu (wideo) konferencyjnego. Powyżej 14 000 euro - poniżej 206 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.33.00.00-5, 32.41.00.00-0, 35.12.17.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.