eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawę zestawów pomocy dydaktycznych do Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Gdańsk: dostawę zestawów pomocy dydaktycznych do Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 26029 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę zestawów pomocy dydaktycznych do Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomocy dydaktycznych do Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na dziesięć (10) części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia 3. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie muszą spełniać dostarczone przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne. Jeżeli w opisie podane są rozmiary przestrzenne (długość, wysokość lub szerokość) Zamawiający nie dopuszcza żadnych odstępstw od ich wartości. 4. Wykonawca dostarczy w/w pomoce dydaktyczne na własny koszt i na własne ryzyko do powiatowych placówek wskazanych w załączniku nr 2 do umowy. 5. Dostawa pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez osoby wskazane w umowie protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury (rachunku) przez Wykonawcę. 6. Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 32.32.20.00-6, 38.41.00.00-2, 38.55.20.00-9, 39.16.21.10-9, 48.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy 2. W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2). W celu potwierdzenia wykazania spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny wykazania spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w SIWZ, dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 2 pkt 1 i 2. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 1. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 pkt. 3 i 4 niniejszego SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedz i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go i nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na potwierdzenie wskazanych przez Wykonawcę parametrów Zamawiający żąda załączenia do oferty stosownych oświadczeń Wykonawcy i dokumentów takich jak np. karta produktu, specyfikacja techniczna, itp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 9. Stosownie do treści przepisu art. 144 uPzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) któregokolwiek z terminów, o których mowa w umowie, lub 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, lub 3) któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w ofercie. 10. Zmiana, o której mowa w ust. 9 pkt 1 może następie w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 11. Zmiana, o której mowa w ust. 9 pkt 3, może nastąpić w przypadku: 1) wycofania z produkcji przez producenta danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z SIWZ - pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa), niż wskazana w ofercie a wycofanie elementu przedmiotu zamówienia z produkcji przez producenta zostanie pisemnie udokumentowane przez Wykonawcę, lub 2) niedostępności na rynku danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z SIWZ - pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie a niedostępność na rynku elementu przedmiotu zamówienia zostanie pisemnie udokumentowana przez Wykonawcę. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 9, mogą nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenia, które łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i są niemożliwe do zapobieżenia 13. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z art. 140 ust. 3 uPzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Zamówień Publicznych i Administracji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27 pok. 133G.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 5 zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Tablica interaktywna z oprogramowaniem i głośnikami; 2) Projektor z ekranemeraktywna; 3) Usługa montażu i konfiguracji elementów zestawu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 8 projektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor z przenośnym ekranem: a) technologia tworzenia obrazu - LCD. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania projektora w technologii DLP, b) rozdzielczość rzeczywista 1024x768 pikseli lub wyższa w proporcjach 4:3, c) siła światła w trybie maksymalnej jasności min. 2000 ANSI lumenów, d) złącze HDMI, e) żywotność lampy w trybie maksymalnej jasności min. 3000 godzin, f) certyfikat CE, g) certyfikowany przez producenta projektora serwis na terenie Polski, h) gwarancja producenta - min. 3 lata, i) przenośny rozkłady ekran w proporcjach 4:3 o szerokości co najmniej 150 cm, j) torba lub neseser na projektor..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 8 wizualizerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizualizer z oprogramowaniem: a) dedykowana kamera dokumentowa przeznaczona do wizualizacji obiektów dwu- i trójwymiarowych - nie dopuszcza się zastosowania aparatu fotograficznego, kamery internetowej itp., b) częstotliwość odświeżania - min. 30 klatek na sekundę, c) rozdzielczość kamery - min. SXGA, d) obrotowa głowica kamery, e) ruchome ramię kamery umożliwiające skierowanie jej w innym kierunku niż w dół, f) zoom optyczny - min. x3, g) automatyczne ustawianie ostrości (autofocus) - dopuszcza się konieczność wykorzystania dodatkowego przycisku, h) porty wejścia - co najmniej 1 x VGA (DB-15), i) porty wyjścia - co najmniej 1 x VGA (DB-15), j) współpraca z komputerem za pomocą połączenia USB - podgląd obrazu, możliwość zapisania na komputerze, możliwość sterowania ustawieniami wizualizera, k) wbudowane dodatkowe oświetlenie obszaru roboczego; dopuszczalne technologie: LED lub CCFL, l) oprogramowanie do obsługi wizualizera w języku polskim, kompatybilne z systemem Windows XP/Vista/7/8, m) gwarancja producenta - 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. parametry techniczne - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa 13 pakietów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet LEGO Mindstorms lub równoważny z dodatkowymi elementami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa 6 zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowy interfejs pomiarowy do przeprowadzania doświadczeń z fizyki wraz z czujnikami i oprogramowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa 21 zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie matematyczne: Program lub pakiet programów wspomagający/ch nauczanie geometrii euklidesowej i analitycznej (w tym obiektów 3D). Wymagane jest oprogramowanie w polskiej wersji językowej, w wersji licencyjnej dla edukacji, bez ograniczeń co do czasu i miejsca używania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa pakietów zestawów pomocy fizycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 5 zestawów do doświadczeń z elektrostatyki; 2) 3 zestawy do doświadczeń z elektromagnetyzmu; 3) 3 zestawy do nauki o prądzie elektrycznym;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa pakietów pomocy fizycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 4 maszyny elektrostatyczne Wimshursta; 2) 3 zestawy z transformatorem rozbieralnym; 3) 8 generatorów Van de Graaffa; 4) 6 cewek induktorów Ruhmkorffa; 5) 1 siatka Faradaya; 6) 11 zasilaczy stabilizowanych prądu stałego z płynną regulacją napięcia i natężenia prądu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 99 mierników uniwersalnych z możliwością podłączenia do komputera łączem USB; 2) 47 wag elektronicznych; 3) 83 wskaźniki laserowe zielone; 4) 51 zestawów siłomierzy; 5) 17 zestawów kalorymetrów z termometrami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa 22 zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki Pluckera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.