eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na zakup środków trwałych na wyposażenie Parkowej Stacji Obsługi 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( urządzenia warsztatowe)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Wrocław: Przetarg nieograniczony na zakup środków trwałych na wyposażenie Parkowej Stacji Obsługi 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( urządzenia warsztatowe)
Numer ogłoszenia: 260249 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax. 0-71 7652 228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup środków trwałych na wyposażenie Parkowej Stacji Obsługi 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( urządzenia warsztatowe).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na zakup środków trwałych na wyposażenie Parkowej Stacji Obsługi 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( urządzenia warsztatowe)zgodnie z załącznikiem nr 1 formularzem ofertowym oraz załącznikiem nr 2 do siwz Specyfikacja środków trwałych zadanie nr 1 - 12.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium : ZADANIE 1: 250,00 zł ZADANIE 2: 1700,00 zł ZADANIE 3: 900,00 zł ZADANIE 4: 300,00 zł ZADANIE 5: 1300,00 zł ZADANIE 6: 650,00 zł ZADANIE 7: 750,00 zł ZADANIE 8: 950,00 zł ZADANIE 9: 350,00 zł ZADANIE 10: 300,00 zł ZADANIE 11: 140,00 zł ZADANIE 12: 850,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1 pieniądzu; 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3 gwarancjach bankowych; 4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z poźn.zm.8). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: NBP O O Wrocław nr 46 1010 1674 0001 2713 9130 0000. z dopiskiem przetarg nieograniczony - czołg - sam 209 2008 zakup środków trwałych na wyposażenie Parkowej Stacji Obsługi 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ( urządzenia warsztatowe) Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty przetargowej. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 2 I piętro), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 23.10.2008r. do godz. 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1oraz złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); - opis lub fotografie oferowanego przedmiotu zamówienia. Jako fotografie zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia nie występujących w katalogach konieczne jest dołączenie opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. - szczegółowe dane techniczne proponowanych urządzeń, w tym koszty obowiązkowych przeglądów w okresie gwarancyjnym, koszty materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się, nie ujętych w warunkach gwarancji Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); - opis lub fotografie oferowanego przedmiotu zamówienia. Jako fotografie zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia nie występujących w katalogach konieczne jest dołączenie opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. - szczegółowe dane techniczne proponowanych urządzeń, w tym koszty obowiązkowych przeglądów w okresie gwarancyjnym, koszty materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się, nie ujętych w warunkach gwarancji Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego bud. nr 2 , I p. pok. 101 Opłata 5,20 zł ( nalezy wnieśc w kasie bud. nr 1 w godz. 12 - 14) lub za pośrednictwem poczty 5,20+ koszt przesyłki pocztowej. Fax 071/ 7656 2 28.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającegow kancelarii jawnej w siedzibie zamawiającego bud. nr 2 I piętro. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.10.2008 r o godz. 10.30 - bud. nr 2,II p.,sala odpraw..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprężarka śrubowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprężarka śrubowa wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie warsztatu ogumienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatu ogumienia wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposazenie warsztatu spawalniczo - blacharskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposazenie warsztatu spawalniczo - blacharskiego wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie warsztatu elektrycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatu elektrycznego wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie warsztatu mechanicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatu mechanicznego wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposazenie lakierni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposazenie lakierni wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie hali naprawczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie hali naprawczej wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia do mycia i czyszczenia podzespołów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do mycia i czyszczenia podzespołów wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenia do obsługi klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia do obsługi klimatyzacji wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Systemy wyciagowe spalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy wyciagowe spalin wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Systemy podłóg roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy podłóg roboczych wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wózki, szafy, stoły warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki, szafy, stoły warsztatowe wg siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.