eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dragacz › Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Dragacz: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu
Numer ogłoszenia: 260154 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu , Michale 101A, 86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 33 25 179, faks 0-52 33 25 179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimmich.biposwiata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych wewnątrz budynku szkoły Gimnazjum im. F. Kikulskiego w Michalu w następujących pomieszczeniach: 1. Korytarz parter budynek główny 2. Korytarz I piętro budynek główny 3. Korytarz parter przy sanitariatach 4. Korytarz parter - wejście od ulicy 5. Korytarz parter przy sali gimnastycznej, 6. Korytarz I piętro przy sali gimnastycznej, 7. Klatka schodowa - budynek główny 8 .Klatka schodowa przy sali gimnastycznej, 9. Pozostałe roboty budowlane 10. Pomieszczenie Nr 35 Zamawiane roboty budowlane obejmują: Gruntowanie i wyrównywanie podłoży zaprawą samopoziomującą pod posadzki, wraz z układaniem płytek z kamieni sztucznych o wym. 33,3 x 33,3 [cm] na zaprawie klejowej, Zabezpieczenie stolarki budowlanej folią polietylenową (malarską) na czas wykonawstwa robót budowlanych, Wymianę wewnętrznych podokienników z lastrico na marmurowe Uzupełnienie tynków wewnętrznych cem.-wap. pasmami po zamurowanych bruzdach i uszczelnienie zaprawą szczelin między istniejącym tynkiem a opaskami drzwiowymi, Wymianę stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami i dopasowaniem skrzydeł drzwiowych ( w kolorze dopasowanym do istniejącej stolarki drzwiowej - wiśnia) Wymianę skrzydeł drzwiowych ( w kolorze popielatym/siwym -) z dopasowaniem i pomalowaniem farbą olejną istniejących ościeżnic, wymianę szyb ze szkła okiennego na szyby gr. 8 mm z poliwęglanu na korytarzu I piętra w sąsiedztwie sali gimnastycznej Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych na korytarzu przy sanitariatach, Wymianę kratek wentylacyjnych , Malowanie pomieszczeń z uprzednim przygotowaniem podłoży: stropy farbą emulsyjną, ściany farbą lateksową. Istniejące farby olejne na tynkach wewnętrznych ługować wodorotlenkiem sodu, Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 60 [cm] w 3 - 4 kolorach na zaprawie klejowej, z uprzednim wykonaniem systemowych tynków wykończających polegających na gruntowaniu podłoży, Dwu-krotne malowanie farbami olejnymi rur instalacji wodociągowych, centralnego ogrzewania i grzejników radiatorowych, Montaż osłon Typ A i B z blachy perforowanej na grzejniki centralnego ogrzewania, Obkładanie na zaprawę klejową stopni schodowych płytkami 33,3 x 33,3 [cm], osadzenie listew ostrzegawczych, Wymianę balustrad, krat i poręczy na klatkach schodowych na nierdzewne z rur, Wymianę podejść wodociągowych O 15 mm i kanalizacyjnych O 50 mm; montaż umywalki na szafce z baterią 1 - uchwytową stojącą, Ułożenie fototapet z PCV, Wykonanie półek we wnęce Wykonanie atrapy płyt betonowych Malowanie wnęki farba tablicową Wymianę gniazd podtynkowych, włączników oświetlenia i opraw lamp świetlówkowych z kloszem lub rastrem 2 x 40 W wraz ze świetlówkami, Badanie instalacji elektrycznej wraz ze sporządzeniem Protokołów Badania, Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, Uwaga: Wszystkie kolory płytek ściennych i podłogowych, kolory farb emulsyjnych, lateksowych i olejnych oraz stolarki drzwiowej do uzgodnienia z zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót i wizualizacji przykładowego korytarza ( parter-budynek główny). Pozostałe korytarze i klatki schodowe realizowane pod nadzorem projektanta wnętrz, utrzymane w podobnej koncepcji jak korytarz ukazany w wizualizacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych wewnątrz budynku szkoły Gimnazjum im. F. Kikulskiego w Michalu w następujących pomieszczeniach: sala nr 30 sala nr 34 sala nr 29 Zamawiane roboty budowlane obejmują: Gruntowanie i wyrównywanie podłoży zaprawą samopoziomującą pod posadzki, wraz z układaniem płytek z kamieni sztucznych o wym. 33,3 x 33,3 [cm] na zaprawie klejowej, Zabezpieczenie stolarki budowlanej folią polietylenową (malarską) na czas wykonawstwa robót budowlanych, Wymianę kratek wentylacyjnych , Malowanie pomieszczeń z uprzednim przygotowaniem podłoży: stropy farbą emulsyjną, ściany farbą lateksową. Istniejące farby olejne na tynkach wewnętrznych ługować wodorotlenkiem sodu, Licowanie ścian płytkami o wymiarach 30 x 60 [cm] w 3 - 4 kolorach na zaprawie klejowej, z uprzednim wykonaniem systemowych tynków wykończających polegających na gruntowaniu podłoży, Dwu-krotne malowanie farbami olejnymi rur instalacji wodociągowych, centralnego ogrzewania i grzejników radiatorowych, Wymianę gniazd podtynkowych, włączników oświetlenia i opraw lamp świetlówkowych z kloszem lub rastrem 2 x 40 W wraz ze świetlówkami, Badanie instalacji elektrycznej wraz ze sporządzeniem Protokołów Badania, Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia, Montaż wieszaków ubraniowych ściennych bezpiecznych Uwaga: Wszystkie kolory płytek ściennych i podłogowych, kolory farb emulsyjnych, lateksowych i olejnych do uzgodnienia z zamawiającym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy, przebudowy lub remontu budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) o wartości robót min. 300.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi dysponowaniem osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu w tym zakresie, a oceny spełnienia tego warunku dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - długość okresu gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimmich.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Michale 101 A, 86-134 Dragacz, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum im. Feliksa Kikulskiego w Michalu, Michale 101 A, 86-134 Dragacz, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.