eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz otoczenia budynku administracyjnego i portierni zlokalizowanych na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Skierniewice: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz otoczenia budynku administracyjnego i portierni zlokalizowanych na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30
Numer ogłoszenia: 25999 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12911 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o., Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz otoczenia budynku administracyjnego i portierni zlokalizowanych na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz otoczenia budynku administracyjnego i portierni zlokalizowanych na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30. 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w budynkach zlokalizowanych na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30, 96-100 Skierniewice (pomieszczenia biurowe w jednopiętrowym budynku administracyjnym, korytarze, hole, schody, pomieszczenia sanitarne, ciągi komunikacyjne, laboratorium, itd.) w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem własnych materiałów i środków wysokiej jakości, które nie działają szkodliwie na czyszczone elementy oraz otoczenia budynku administracyjnego i portierni. Pod pojęciem otoczenie budynku administracyjnego i portierni należy rozumieć przyległy do budynku przed wejściem głównym i przed wejściem do świetlicy oraz przed wejściem do portierni pas wyłożony płytkami gresowymi łącznie o powierzchni 43 m2. 2. Powierzchnia do sprzątania obejmuje pomieszczenia w budynkach o łącznej powierzchni 1386m2, mycie okien o łącznej powierzchni jednostronnej okien 244m2 oraz łącznej powierzchni utwardzonej przyległej do budynków 43 m2. 3. Zamawiający zatrudnia ok. 120 osób. 4. Wykonawca zapewni własny sprzęt, materiały, narzędzia, urządzenia oraz środki czystości, środki zapachowe o nieszkodliwych właściwościach, niedrażniących zapachach i inne materiały dobre jakościowo, gwarantujące wysoki poziom wykonywanej usługi, posiadające atest PZH lub równoważny. 5. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia gwarantując własny personel oraz pod własnym nadzorem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STEKOP S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152772,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81770,40

  • Oferta z najniższą ceną: 81770,40 / Oferta z najwyższą ceną: 259776,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.