Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Łódź: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej:
Zad.1 m. Sieradz - dr nr 479 Rossoszyca - Sieradz ul . Uniejowska (przy wiadukcie PKP)
Zad.2 m. Wieluń - dr nr 486 Wieluń - Działoszyn ul. 18-go Stycznia (skrzyż. z
ul. Popiełuszki ) i ul. 18-go Stycznia (przejście dla pieszych )
Numer ogłoszenia: 259994 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej: Zad.1 m. Sieradz - dr nr 479 Rossoszyca - Sieradz ul . Uniejowska (przy wiadukcie PKP) Zad.2 m. Wieluń - dr nr 486 Wieluń - Działoszyn ul. 18-go Stycznia (skrzyż. z ul. Popiełuszki ) i ul. 18-go Stycznia (przejście dla pieszych ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej: Zad.1 m. Sieradz - dr nr 479 Rossoszyca - Sieradz ul . Uniejowska (przy wiadukcie PKP) Zad.2 m. Wieluń - dr nr 486 Wieluń - Działoszyn ul. 18-go Stycznia (skrzyż. z ul. Popiełuszki ) i ul. 18-go Stycznia (przejście dla pieszych ) Zamówienie obejmuje następujące czynności: - usuwanie awarii na podstawie zgłoszeń Policji, Straży Miejskiej, Zamawiającego lub w czasie objazdów kontrolnych Wykonawcy, - naprawa sterowników sygnalizacji ulicznej, naprawę i regenerację ich podzespołów (pakietów), - wymiana przepalonych żarówek w sygnalizatorach, żarówek ogrzewczych, bezpieczników energetycznych, rezystorów, kondensatorów, półprzewodników, układów scalonych, przewodów w sygnalizatorach, okablowania wewnętrznego (śrub, kostek, zacisków i innych złączy), szkieł sygnalizacyjnych kołowych i pieszych, - wymianę uszkodzonych wyświetlaczy LED, ze zwrotem przez Zamawiającego kosztów materiałów, - bieżące utrzymanie sygnalizatorów szkieł pod względem czystości, estetyki i czytelności, prostowanie daszków, wymiana daszków - prostowanie uderzonych masztów i sygnalizatorów, jeżeli nie uległy one zniszczeniu, - wymiana uszkodzonych kolumn (bez kosztów kolumn), - kontrola i regulacja układów wewnętrznych sterowników, - malowanie masztów i kolumn farbą chlorokauczukową - 1- raz rocznie, - prosta naprawa i regeneracja pakietów sterownika, - kontrola i ew. korekta układów prawidłowej pracy sterownika - zegarów, ogrzewania, chłodzenia itp., - usuwanie zwarć i przebić kablowych, jeśli nie wymaga to kopania gruntu i wymiany uszkodzonego odcinka kabla ( na taką ewentualność strony uzgodnią szczegółowy sposób postępowania), Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy sobie podnośnik i środek transportu do wykonania zadań z zakresu bieżącego utrzymania. Koszty pracy tych urządzeń wliczone są w cenę miesięczną bieżącego utrzymania sygnalizacji, Wymiana głównych elementów sygnalizacji na nowe zgodnie z kosztami zakupu materiałów po uzgodnieniu z RDW Sieradz, Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej koszty związane z oznakowaniem zgodnie ze sporządzonym przez RDW w Sieradzu projektem organizacji ruchu na czas wykonywania usługi oraz jego usunięcia po jej zakończeniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 6.1.1. instrukcji dla wykonawców musi spełniać każdy z Wykonawców. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami z uprawnieniami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.2. instrukcji dla wykonawców. - Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, co najmniej 2 zadania związane z konserwacją i utrzymaniem sygnalizacji świetlnych.. - Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6.2.3. instrukcji dla wykonawców. - Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia. Ocena wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Rozdziału I instrukcji dla wykonawców. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosownych uprawnień lub dyplomów. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. - Wykaz sprzętu i środków transportu jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat usług na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 Rozdziału I instrukcji dla wykonawców. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. - .Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2instrukcji dla wykonawców , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3 instrukcji dla wykonawców, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3. instrukcji dla wykonawców winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 7.1.instrukcji dla wykonawców. Dokumenty wymienione w pkt 7 instrukcji dla wykonawców sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 7.1.2. oraz 7.3. instrukcji dla wykonawców winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - oświadczenie wymienione w pkt 7.1.1. instrukcji dla wykonawców winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. - dokumenty wymienione w pkt 7.2. instrukcji dla wykonawców powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt 6.2. instrukcji dla wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
98-200 Sieradz ul. Targowa 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu 98-200 Sieradz ul. Targowa 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis sterowników GTS
- Utrzymanie systemu MSR Traffic
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.