eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów wiskoelastycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, nr sprawy ZP/16/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Kraków: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów wiskoelastycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, nr sprawy ZP/16/2011
Numer ogłoszenia: 259903 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie , ul. Dożynkowa 61, 31-234 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4154499, faks 012 4154499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów wiskoelastycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, nr sprawy ZP/16/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia na dostawę materiałów wiskoelastycznych został podzielony na 6 pakietów: Pakiet 1 - Materiał wiskoelastyczny kohezyjno - dyspersyjny: hialuronian sodu 1,6% Pakiet 2 - Materiał wiskoelastyczny: kwas hialuronowy 1,8% oraz kwas hialuronowy 1,4% w jednym opakowaniu Pakiet 3- Materiał wiskoelastyczny: hialuronian sodu 1,8% Pakiet 4 - Materiał wiskoelastyczny: 3% hialuronian sodu, 4% siarczan chondroityny Pakiet 5 - Materiał wiskoelastyczny: 1% hialuronian sodu Pakiet 6- Materiał wiskoelastyczny: 3% kwas hialuronowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie- zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie- zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie- zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie- zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie- zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy podmioty działające wspólnie zobowiązane są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt VI. 2 b SIWZ składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI. 2 b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oryginał lub potwierdzona kopia pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, podpisywania dokumentów składających się na ofertę i innych składanych w toku postępowania oraz do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt VI 2b SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia ( ul. Osieckiego 17B Kraków) Powyższa zmiana nie może skutkować zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy do momentu wyczerpania ilości asortymentu jednak nie dłużej niż trzy miesiące od daty zakończenia terminu obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny, 31-234 Kraków ul. Dożynkowa 61 - Budynek Administracji, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny, 31-234 Kraków ul. Dożynkowa 61 - Budynek Administracji, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Materiał wiskoelastyczny kohezyjno - dyspersyjny: hialuronian sodu 1,6%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Materiał wiskoelastyczny kohezyjno - dyspersyjny: hialuronian sodu 1,6% - 1450 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Materiał wiskoelastyczny: kwas hialuronowy 1,8% oraz kwas hialuronowy 1,4% w jednym opakowaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Materiał wiskoelastyczny: kwas hialuronowy 1,8% oraz kwas hialuronowy 1,4% w jednym opakowaniu - 600 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3- Materiał wiskoelastyczny: hialuronian sodu 1,8%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3- Materiał wiskoelastyczny: hialuronian sodu 1,8% - 300 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Materiał wiskoelastyczny: 3% hialuronian sodu, 4% siarczan chondroityny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Materiał wiskoelastyczny: 3% hialuronian sodu, 4% siarczan chondroityny- 200 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Materiał wiskoelastyczny: 1% hialuronian sodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Materiał wiskoelastyczny: 1% hialuronian sodu- 1200 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6- Materiał wiskoelastyczny: 3% kwas hialuronowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6- Materiał wiskoelastyczny: 3% kwas hialuronowy - 500 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jakość - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.