eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 lutego 2008r. do 31 grudnia 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Ciechanów: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 lutego 2008r. do 31 grudnia 2008r.
Numer ogłoszenia: 259779 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, fax 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 lutego 2008r. do 31 grudnia 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych Gminy Miejskiej Ciechanów będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 1 lutego 2008r. do 31 grudnia 2008r. - obsługę eksploatacyjną i remontową dróg, zgodnie z wykazami dróg, które stanowią załączniki do siwz. Długość dróg publicznych wynosi: 104,65 km -nawierzchnie dróg utwardzonych : 69,85 km w tym nawierzchni: -asfaltowej - 62,77 km -brukowej - 1,97 km -betonowej - 1,19 km -kostka - 3,92 km -nawierzchnie dróg nieutwardzonych: 34,80 m w tym nawierzchni: -tłuczniowa - 1,90 km -żwirowej - 25,99 km -gruntowej - 6,91 km Długość dróg wewnętrznych wynosi: 42 538,00m 2.Szczegółowy zakres robót 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4.Zakres prac będących przedmiotem tego postępowania podzielono na trzy części: Zadanie 1 - utrzymanie nawierzchni dróg utwardzonych (o nawierzchni asfaltowej, brukowej, betonowej) i chodników (asfaltowych, betonowych, z płytek betonowych i kostki brukowej betonowej), Zadanie 2 - utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych i tymczasowo utwardzonych) Zadanie 3 - utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, parkingowe, przejścia dla pieszych) i pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.) Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać w terminach i zgodnie ze zleceniami jakie będą wystawiane w trakcie trwania realizacji umowy oraz przedmiarem robót w postaci wykazu dróg stanowiącym dodatek nr 10,11,12 do s.i.w.z.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zad. 1 - 10 000 zł zad. 2 - 3 000 zł zad. 3 - 2 400 zł w formach przewidzianych przez ustawę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p.; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p.; 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy z 2003 r. Dz.U.Nr 207 z późn. zmianami Prawo Budowlane (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej); 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 u.p.z.p.; 8.Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO /np. *.ath/ jako kosztorys szczegółowy; 9.Wypełnienia formularza cenowego z cenami robocizny, materiałów i sprzętu; 10.Zaakceptowania projektu umowy; 11.Oświadczenie nr 3 o zapoznaniu się z treścią specyfikacji technicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adresem do korespondencji: Urząd Miasta Ciechanów Pl. Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, fax (023) 673 29 63 e-mail umciech@ci.onet.pl lub Wydział IMiOŚ inzynieria@poczta.internetdsl.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (Biuro podawcze ul. Wodna 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego sala konferencyjna Plac Jana Pawła II 6 o godzinie 10:15.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: utrzymanie nawierzchni dróg utwardzonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - utrzymanie nawierzchni dróg utwardzonych (o nawierzchni asfaltowej, brukowej, betonowej) i chodników (asfaltowych, betonowych, z płytek betonowych i kostki brukowej betonowej). Długość dróg publicznych wynosi: 104,65 km -nawierzchnie dróg utwardzonych : 69,85 km w tym nawierzchni: -asfaltowej - 62,77 km -brukowej - 1,97 km -betonowej - 1,19 km -kostka - 3,92 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - utrzymanie nawierzchni dróg nieutwardzonych (żwirowych, szlakowych, gruntowych i tymczasowo utwardzonych) -nawierzchnie dróg nieutwardzonych: 34,80 m w tym nawierzchni: -tłuczniowa - 1,90 km -żwirowej - 25,99 km -gruntowej - 6,91 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: utrzymanie oznaczeń poziomych i pionowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - utrzymanie oznaczeń poziomych (linie segregacyjne, parkingowe, przejścia dla pieszych) i pionowych (znaki drogowe, tablice z nazwami ulic itp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.