eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa drogi powiatowej nr 2161P Witkowo - Wiekowo - granica powiatu słupeckiego (Powidz).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Gniezno: Przebudowa drogi powiatowej nr 2161P Witkowo - Wiekowo - granica powiatu słupeckiego (Powidz).
Numer ogłoszenia: 259694 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2161P Witkowo - Wiekowo - granica powiatu słupeckiego (Powidz)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2161P Witkowo - Wiekowo - granica powiatu słupeckiego (Powidz). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie złotych polskich: sto tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a.nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; c.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN każdy ) oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności; d.dysponują zespołem pracowników zdolnym do należytego wykonania zamówienia w danym terminie, w którego skład wchodzą m.in. osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, z których Wykonawca wyznaczy Kierownika budowy; e.dysponują w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizacje zamówienia; f.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN oraz posiadają dodatni wynik finansowy za rok 2007, 2008; g.udzielą 36 miesięcznej gwarancji i wystawią fakturę końcową płatną w terminie 30 dni; h.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość minimum 1 000 000,00 PLN; 3.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych według Załącznika nr 3; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych według Załącznika nr 4; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość minimum 1 000 000,00 PLN; 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.Sprawozdanie finansowe za rok 2007, 2008 albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie dwa lata obrotowe (rok 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres dokument odzwierciedlający obroty. 7. Zaświadczenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia według załącznika nr 5; 9.Kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane osób wymienionych w pkt.1d wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi prowadzenie robót jako kierownik budowy robót w zakresie dróg ( aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa); 10.Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia według załącznika nr 6. Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia; 11.Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali z należytą starannością, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN każdy ) według załącznika nr 7; 12.Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie wykonanych robót zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności; 13.Wykazu podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, według załącznika nr 8; 14.Dokumenty rejestracyjne podwykonawców w zakresie określonym w specyfikacji wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski dokumenty składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-gniezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.powiat-gniezno.pl lub w siedzibie Zamawiającego na pisemny wniosek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. biuro podawcze Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gnniezno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, priorytet II Infrastruktura komunikacyjna, działania 2.2. Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego ( drogi powiatowe i gminne), schemat II Drogi w granicach administracyjnych miast poniżej 50 tys. mieszkańców oraz na obszarach wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.