eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Kosakowo: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach
Numer ogłoszenia: 259584 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn. Zagospodarowanie przystani rybackiej w Mechelinkach. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziale 4 SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Rumia Spółdzielczym nr 65 8351 0003 0000 1267 2000 0040, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2 niniejszej IDW oraz nazwę zamówienia. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia a)osobą Inżyniera Rezydenta posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi oraz doświadczenie w kierowaniu nadzorem nad realizacją jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie morskiej budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 10 mln. zł, b)osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne budowlane oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t. j. Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 ze zm. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83 poz. 578 ze zm.) mającą co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub nadzorze robót oraz co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru nad morskimi robotami hydrotechnicznymi. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane dotyczące budowli hydrotechnicznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE. c)osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, doświadczenie w koordynacji i rozliczaniu conajmniej trzech projektów realizowanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, współfinansowanych ze środków UE, d)co najmniej jedną osobą z wykształceniem prawniczym posiadającą aplikację radcowską - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, e)co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym posiadającą ukończone studia podyplomowe o kierunku zamówienia publiczne - doświadczenie w przeprowadzeniu minimum trzech postępowań o zamówienie publiczne powyżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) w tym min jedno współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy PZP dotyczące : posiadania wiedzy i doświadczenia ( w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie) tj. a) koordynował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzy projekty infrastrukturalne realizowane przez jednostkę samorządu terytorialnego, finansowane ze środków strukturalnych UE w tym jeden o wartości co najmniej o wartości 10 mln. zł., b) prowadził obsługę prawną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków strukturalnych UE i innych środków publicznych w tym jeden o wartości co najmniej o wartości 10 mln. zł. , c) przygotował postępowanie o zamówienie publiczne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla trzech projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków strukturalnych UE i innych środków publicznych, w tym dla jednego o wartości co najmniej 10 mln. zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne ZOBOWIĄZANIA tych podmiotów, które udostępnią mu do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji niniejszego zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia -w odniesieniu do wszystkich warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z OFERTĄ powinny być złożone prawidłowo wypełniony formularz OFERTA oraz niżej wymienione dokumenty: Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami pkt 8 IDW, Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Dowód wniesienia wadium] Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo, ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, pok. nr 106 u Pełnomocnika Wójta ds zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo - Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 3 na parterze ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 3.3. Inwestycje w portach rybackich, miejscach wyładunku i przystaniach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.