eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Budowa parkingu przy ulicy marszałka Piłsudskiego w Krasnymstawie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Krasnystaw: Budowa parkingu przy ulicy marszałka Piłsudskiego w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 259540 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ulicy marszałka Piłsudskiego w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1.1. rozbiórkę budynków kolidujących z budową parkingu tj.: budynku mieszkalnego i budynku inwentarskiego (komórek), 1.2. wycinkę kolidujących drzew i krzewów, 1.3. przebudowę kolidującego uzbrojenia tj.: kabli nn 0,4 kV 1.4. wymianę włazów na komorze ciepłowniczej wraz z regulacją ich wysokości, 1.5. przełożenie i uzupełnienie chodników w ciągu dróg powiatowych, 1.6. budowę oświetlenia parkingu (oświetlenie typu ulicznego w postaci 3 szt. słupów i 5 szt. opraw), 1.7. budowę kanału deszczowego z rur dwuściennych PE HD SN 8 o 300/341 mm wraz z przykanalikami z rur PP SN 8 o 226/200 mm i wpustami deszczowymi ulicznymi z osadnikami oraz studzienkami o śr. 1200 mm z rur dwuściennych PEHD SN 4 wyposażonymi we włazy kanałowe o 600 mm klasy D 400, 1.8. wykonanie płyty parkingu (stanowiska postojowe w ilości 34 szt.) 1.8.1. konstrukcja jezdni (nawierzchnia parkingu i zjazdu) - warstwa ścieralna - betonowa kostka brukowa typu Holland grub. 8,0 cm - kolor grafitowy - podsypka cementowo-piaskowa - warstwa grubości 3,0 cm - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 - warstwa grubości 18,0 cm - wzmocnione podłoże z mieszanki związanej cementem klasy 1,0/2,0 - warstwa grubości 15,0 cm - jezdnia obramowana krawężnikami betonowymi: krawężnik wystający typ ciężki 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (C12/15), krawężnik wtopiony typ najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem (C12/15) 1.8.2. konstrukcja chodnika: - warstwa ścieralna - kostka brukowa betonowa kolorowa typu Holland grub. 6,0 cm - kolor żółty - podsypka cementowo-piaskowa - warstwa grubości 3,0 cm - wzmocnione podłoże z mieszanki związanej cementem klasy 1,0/2,0 - warstwa grubości 12,0 cm - obramowanie chodnika - obrzeże betonowe - typ lekki (6x20 cm) na podsypce cementowo-piaskowej 1.9. wymianę ogrodzenia, 1.10. urządzenie zieleni z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, 1.11. wprowadzenie zmian w obowiązującej stałej organizacji ruchu, oznakowanie pionowe i poziome parkingu, 1.12. pełną obsługę geodezyjną, 1.13. utylizację materiałów z rozbiórki, 1.14. uzyskanie odrębnego pozwolenia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie na przeprowadzenie badań archeologicznych i przeprowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia prac ziemnych w zakresie odpowiadającym zakresowi robót ziemnych. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach stałej i czasowej organizacji ruchu oraz Decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie znak: IN.II.5142.29.2.2013 z dnia 8 kwietnia 2013r. 3. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: 1. drogowej - kierownik budowy; 2. konstrukcyjno-budowlanej; 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz archeologiem posiadającym kwalifikacje określone w §26 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty co do termin realizacji zamówienia w następujących przypadkach: 1.1. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 1.2. wystapienia wykopalisk archeologicznych, 1.3. w przypadku wprowadzenia zmiany do dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 1.4. jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.5. możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze. 2. Warunki dokonywania zmian: 2.1. inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2.2. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 2.3. dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, 2.4. forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https.licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi/Rok 2013.

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert a ich dane zostaną przesłáne do firmy prowadzącej licytację: Urządu Zamówień Publicznych na platformie do przeprowadzenia licytacji elektronicznej znajdującej się pod adresem : https.licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od firmy prowadzącej licytację drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie na platformie do licytacji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie identyfikatorze. Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. Wymagania techniczne : Komputer PC lub równoważny z systemem operacyjnym Windows LinuX oraz podłączony do sieci internetowej. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Po zalogowaniu się za pośrednictwem strony internetowej https.licytacje.uzp.gov.pl do systemu aukcyjnego przy użyciu otrzymanego identyfikatora i hasła, Wykonawca uzyska dostep do aplikacji umozliwiającej składanie ofert. Oferty cenowe składane są przez wykonawców w postaci elektronicznej. oferty te klasyfikowane będą automatycznie na podstawie zaproponowanych cen. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złoży ofertę korzystniejsza. Podczas licytacji wykonawcy proponują cenę oferty (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Licytacja rozpoczyna się od ceny wywoławczej 560 000 zł brutto a kwota minimalnego postąpienia wynosi 5 000 zł brutto. Zamawiający udzieli zamówienia wykonacy który wylicytuje najniższą cenę..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: Zamknięcie licytacji nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 15.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, siedziba Zamawiającego.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektroniczej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładana data i godzina zostanie podana w zaproszeniu dla Wykonawców..

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej zaproponowanej przez wykonawce.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wzór umowy stanowi załącznik do ogłoszenia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.