eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa przeprowadzenia badania ankietowego na tematSubstancje psychoaktywne - postawy i zachowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Katowice: Usługa przeprowadzenia badania ankietowego na temat: Substancje psychoaktywne - postawy i zachowania
Numer ogłoszenia: 259425 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 890, fax. 0-32 20 90 555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badania ankietowego na temat: Substancje psychoaktywne - postawy i zachowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego na temat problemu używania substancji psychoaktywnych (narkotyków, alkoholu, tytoniu) oraz opinii i przekonań w tym zakresie na próbie reprezentatywnej mieszkańców Województwa Śląskiego oraz sporządzenie raportu z przeprowadzonych badań. Badanie będzie zatytułowane: Substancje psychoaktywne - postawy i zachowania. a) Badania według zasad i kwestionariusza ankiety przedstawionych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego zostaną zrealizowane przez Wykonawcę. Do jego zadań należeć będzie przede wszystkim: - Opracowanie próby; - Druk kwestionariuszy; - Przeprowadzenia wywiadów kwestionariuszowych - badania terenowe; - Założenie i kontrola zbioru danych; - Obliczenie i dołączenie do zbioru jako zmienna wag wyrównujących ewentualne skrzywienia próby zrealizowanej w stosunku do próby wylosowanej według: płci, wieku (18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55+), wykształcenia (podstawowe, średnie, wyższe), miejsca zamieszkania w podziale na miasto i wieś oraz wag wyrównujących rozkłady według podregionów, tak aby otrzymać próbę reprezentatywną dla całego województwa; - Wykonanie obliczeń statystycznych; - Opracowanie raportu z badań; - Wykonanie analizy danych na temat wywiadów niezrealizowanych (cechy respondentów, powody niezrealizowania wywiadu) oraz uwzględnienie ich wyników w raporcie; b) Zleceniobiorca otrzyma opracowany wzór kwestionariusza oraz instrukcję dla ankieterów i przekaże jako efekt pracy raport oraz zbiór danych w postaci elektronicznej. Zleceniobiorca udostępni także zbiory danych i rozkłady podstawowych cech próby wylosowanej oraz wywiadów niezrealizowanych. c) Efektem badania będzie raport z badań w Województwie Śląskim w wersji gotowej do publikacji zawierającej opis wyników przeprowadzonych badań, zbiór danych w postaci elektronicznej, zbiory danych i rozkładów podstawowych cech próby wylosowanej oraz wywiadów niezrealizowanych. d) Raport zawierać ma porównanie wyników badań z danymi zawartymi w Raportach z badań ankietowych przeprowadzonych w 2005 roku pn. Wzorce konsumpcji alkoholu w województwie śląskim - raport dostępny w Internecie pod adresem: http://rops-katowice.pl/images/stories/problemy_alkoholowe/raportpbs2005.pdf e) Założenia badawcze: Zleceniobiorca zrealizuje badania w oparciu o kwestionariusz z pytaniami zamkniętymi stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ (czas realizacji do 60 minut). Badanie przeprowadzone zostanie wśród populacji mieszkańców Województwa Śląskiego w wieku 18 lat i więcej. Za dobór próby odpowiada Zleceniobiorca, który we własnym zakresie dokonuje losowania grupy respondentów. Próba losowa musi być warstwowana ze względu na następujące subregiony: bielski (w skład którego wchodzą powiaty: bielski, m. Bielsko-Biała, cieszyński, żywiecki), bytomski (w skład którego wchodzą powiaty: m. Bytom, lubliniecki, m. Piekary Śląskie, tarnogórski), częstochowski (w skład którego wchodzą powiaty: m. Częstochowa, częstochowski, kłobucki, myszkowski), gliwicki (w skład którego wchodzą powiaty: m. Gliwice, gliwicki, m Zabrze), katowicki (w skład którego wchodzą powiaty: m. Chorzów, m. Katowice, m. Mysłowice, m. Ruda Śląska, m. Siemianowice Śląskie, m. Świętochłowice), rybnicki (w skład którego wchodzą powiaty: m. Jastrzębie Zdrój, raciborski, rybnicki, m. Rybnik, wodzisławski, m. Żory), sosnowiecki (w skład którego wchodzą powiaty: będziński, m. Dąbrowa Górnicza, m. Jaworzno, m. Sosnowiec, Zawierciański), tyski (w skład którego wchodzą powiaty: bieruńsko-lędziński, mikołowski, pszczyński, m. Tychy) z równą alokacją jednostek (8 podregionów - w każdym 75 osób). Przy losowaniu muszą zostać zastosowane wagi wyrównujące rozkłady według subregionów, tak aby otrzymać próbę reprezentatywną dla całego województwa. Wylosowana próba mieszkańców Województwa Śląskiego musi liczyć nie mniej niż 860 osób, a jej realizacja musi wynosić minimum 70%. Zrealizowana próba winna liczyć minimum 600 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.16.00 - 74.13.16.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655), e) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone przez Zamawiającego, że usługi te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów: a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ; c) Podpisane i wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Oświadczenie, załącznik nr 3 do SIWZ; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Podpisany i wypełniony formularz Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, załącznik nr 4 do SIWZ - należy wykazać przynajmniej jedną usługę;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, SIWZ jest wydawana również na podstawie pisemnego wniosku złożonego w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, kancelaria, pokój nr 212.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.