Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Katowice: wykonanie, dostarczenie oraz zamontowanie szaf biurowych zabudowanych z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniach budynku Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13
Numer ogłoszenia: 259365 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostarczenie oraz zamontowanie szaf biurowych zabudowanych z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniach budynku Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie oraz zamontowanie szaf biurowych zabudowanych z drzwiami przesuwnymi w pomieszczeniach budynku Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w sumie 212 szaf biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w treści SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia) za pomocą norm. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązanie równoważne jest zobowiązany wypełnić część A formularza opis przedmiotu zamówienia podając opis rozwiązania równoważnego. 3. Okres gwarancji i rękojmi za wady: 60-miesięczna gwarancja oraz 60-miesięczna rękojmia za wady przedmiotu umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 4. Termin wykonania zamówienia: w terminie do dnia 24.01.2014 r., z uwzględnieniem szczegółowych postanowień wzoru umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy), 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. b) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 3) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) W przypadku, gdy montaż szaf biurowych, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie będzie mógł nastąpić przed upływem terminu, o którym mowa w par. 2 ust.1 umowy, Zamawiający poinformuje o niniejszym Wykonawcę na piśmie, na co najmniej 10 dni przed upływem terminu określonego w ust.1. 2) W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu szaf w ciągu 10 dni licząc od dnia zawarcia stosownego aneksu do umowy potwierdzającego przesunięcie terminu montażu szaf. Zamawiający wezwie Wykonawcę do podpisania aneksu na co najmniej 3 dni przed planowanym dniem jego zawarcia. Zawarcie aneksu nie nastąpi później niż dnia 30.05.2014 r. 3) W przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, cena netto (wynagrodzenie netto) wynikająca z oferty Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 31/pn/2013, winna zostać odpowiednio obniżona przez Wykonawcę, tak, aby po uwzględnieniu wyższej stawki podatku VAT wprowadzonej na skutek zmiany, w sumie wysokość wynagrodzenia brutto nie przekroczyła ceny brutto oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 31/pn/2013. W przypadku ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do ceny netto, o której mowa w zdaniu poprzedzającym zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek zmniejszenia stawki. Zmiana stawki podatku VAT wraz z jej konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych świetlików dachowych w budynku Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Remont pomieszczeń w budynku zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
więcej: Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.