eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remont drogi wraz z wymianą odwodnienia w ul. Granitowej , Bazaltowej i Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bazaltową do skrzyżowania z ul. Papieża Jana Pawła II z odpływem przez obszar ogródków działkowych do rowu - etap I wymiana odwodnienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Piekary Śląskie: Remont drogi wraz z wymianą odwodnienia w ul. Granitowej , Bazaltowej i Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bazaltową do skrzyżowania z ul. Papieża Jana Pawła II z odpływem przez obszar ogródków działkowych do rowu - etap I wymiana odwodnienia.
Numer ogłoszenia: 259360 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi wraz z wymianą odwodnienia w ul. Granitowej , Bazaltowej i Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bazaltową do skrzyżowania z ul. Papieża Jana Pawła II z odpływem przez obszar ogródków działkowych do rowu - etap I wymiana odwodnienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi wraz z wymianą odwodnienia w ul. Granitowej , Bazaltowej i Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bazaltową do skrzyżowania z ul. Papieża Jana Pawła II z odpływem przez obszar ogródków działkowych do rowu - etap I wymiana odwodnienia. Remont drogi wraz z wymianą odwodnienia w ul. Granitowej , Bazaltowej i Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bazaltową do skrzyżowania z ul. Papieża Jana Pawła II z odpływem przez obszar ogródków działkowych do rowu - etap I wymiana odwodnienia . Zakres robót obejmuje : -remont istniejącej kanalizacji deszczowej przeznaczonej do odprowadzania ścieków opadowych z pasa drogowego ul. Kamiennej na odcinku od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do ul. Bazaltowej , -remont istniejącej kanalizacji deszczowej przeznaczonej do odprowadzania ścieków opadowych z pasa drogowego ul. Granitowej , -remont istniejącej kanalizacji deszczowej przeznaczonej do odprowadzania ścieków opadowych z pasa drogowego ul. Bazaltowej, - odtworzenie podbudowy pod warstwy asfaltowe w pasie jezdni , - budowę kanalizacji deszczowej prowadzonej na odcinku od istniejącej kanalizacji w ul. Granitowej do rowu usytuowanego na działce 772/102 Obręb Piekary Wielkie ( rów wzdłuż ul. Bursztynowej ), - budowę odcinka łączącego remontowaną kanalizację w ul. Bazaltowej z kanałem prowadzonym w kierunku ww rowu , - budowę wylotu kanalizacji deszczowej składającego się z końcówki rury PCV fi 500 oraz wieńczącego betonowego murka ze skrzydełkami na wprowadzeniu wód opadowych do rowu . Zakres robót obejmuje między innymi : Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 730 m2, Demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm , - 35 m, Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o śr. 300 mm, - 265 m, Montaż z rurociągu z polichlorku winylu o śr. 315 - 488 m, Montaż z rurociągu z polichlorku winylu o śr. 225 mm - 140 m. Wykonawca w cenie powinien ująć: koszt organizacji ruchu na czas wykonywania robót , wykonanie dokumentacji zdjęciowej drzew przed ich wycinką zgodnie z decyzją pod kątem lokalizacji gniazd, możliwość zmian zakresu robót i weryfikację geometrii remontowanego odcinka robót, koszt utylizacji materialów z rozbiórki przy ich wywozie , projekt powykonawczy w tym przegląd wykonanej kanalizacji kamerą, naniesienie na zasoby ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - udokumentowanie prawidłowego wykonania w ostatnich 5 latach minimum 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia ( tj. robót drogowych oraz kanalizacyjnych ) na kwotę 1 000 000,00 zł brutto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej pełniącej obowiązki kierownika budowy wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów budownictwa , - dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych dla proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów budownictwa ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnionego formularza ofertowego , Kosztorysu wykonanego w wersji uproszczonej wraz z załączeniem tabel R,M i S ( ceny jednostkowe bez VAT-u,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje oraz określa warunki zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a/ wprowadzenia innych rozwiązań technicznych podyktowanych sytuacją zastana , b/ niezbędnego rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w związku z realizacją przedmiotu niniejszej umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.