eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Wyposażenie hali sortowni odpadów na Międzygminnym Składowisku Odpadów Komunalnych w Służewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Aleksandrów Kujawski: Wyposażenie hali sortowni odpadów na Międzygminnym Składowisku Odpadów Komunalnych w Służewie
Numer ogłoszenia: 25930 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Ziemi Kujawskiej , ul. Chopina 4, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2825331, faks 054 2825331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie hali sortowni odpadów na Międzygminnym Składowisku Odpadów Komunalnych w Służewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa a) zadanie I - Dostawa ładowarki używanej - wymagany rok produkcji ładowarki - nie starsza niż 1995 r.; - ładowarka samojezdna z napędem na cztery koła; - silnik spalinowy (wysokoprężny), o mocy nie mniejszej jak 162 kW, 2200 obr min.; - skrzynia biegów sterowana mechanicznie i hydraulicznie,; - przekładnia hydrokinetyczna - położenie dynamiczne 3.0; - opony bezdętkowe + koło zapasowe; - ogrzewana kabina operatora, szczelna, przystosowana do pracy w trudnych warunkach; - regulowany fotel operatora; - łyżka robocza o pojemności min. 3,4 m3; - dostarczona ładowarka powinna być po kapitalnym remoncie obejmującym: 1) remont silnika - wał korbowy silnika maksymalnie po pierwszym szlifie, 2) remont skrzyni biegów, 3) remont przekładni hydrokinetycznej, 4) wymianę pomp układu roboczego; 5) wymianę wszystkich przewodów hydraulicznych, 6) wymianę rozdzielacza roboczego i rozdzielacza skrętu, 7) wymianę pomp hamulcowych, 8) wymianę tarcz hamulcowych i zacisków, 9) położenie nowej wiązki układu elektrycznego, 10) wymianę akumulatorów, 11) wymianę oświetlenia, 12) wymianę wszystkich czujników, 13) zamontowanie lampy ostrzegawczej na dachu, tzw. koguta, 14) zamontowanie wykładziny antypoślizgowej w kabinie operatora, 15) zamontowanie nowego, regulowanego fotela operatora, 16) rama przednia i tylna nie powinna zawierać śladów spawalniczych, 17) połączenie ramy przedniej i tylnej bez żadnych luzów, 18) wysięgnik maszyny bez śladów napraw spawalniczych, 19) nominalne otwory technologiczne, 20) wszystkie sworznie nominalne z odpowiednim zabezpieczeniem, smarowane według instrukcji obsługi maszyny, 21) remont mostów napędowych, 22) wymianę panewek mostu tylnego, 23) obręcze kół bez nadmiernego śladu zużycia, 24) opony wzmocnione, dopuszczony stopień zużycia max. 10% wysokości bieżnika, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, 25) wymianę wałów napędowych, 26) regenerację cylindrów hydraulicznych podnoszenia i zamykania łyżki, 27) wymianę cylindrów układu skrętu, 28) regenerację chłodnicy wody i chłodnicy olejowej, 29) wymianę wszystkich przewodów układu chłodzącego; b) zadanie II - Dostawa prasy do surowców wtórnych Prasa pionowa do belowania i prasowana surowców opakowaniowych takich jak karton, papier, folia, ścinki i butelki PET. - prasa pionowa czterokomorowa - siła nacisku min 200 kN (20 t) - cykl roboczy prasowania max 50 s - poziom hałasu nie przekraczający 68 [dB] - masa beli od 160 kg do 700 kg w zależności od rodzaju surowca - wymiary beli min 1200 x 800 x 800 [mm] - wysokość otworu wrzutowego max 1200 [mm].

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00-5, 16.33.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli dostawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizował, co najmniej dwie dostawy ładowarki lub/i prasy do surowców wtórnych bądź inne podobnego urządzenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (niezbędnymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn.abip.pl/zgzk.a.k/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Ekoskład sp. z o.o. ul. Polna 8, 87-710 Służewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Ekoskład sp. z o.o. ul. Polna 8, 87-710 Służewo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ładowarki używanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymagany rok produkcji ładowarki - nie starsza niż 1995 r.; - ładowarka samojezdna z napędem na cztery koła; - silnik spalinowy (wysokoprężny), o mocy nie mniejszej jak 162 kW, 2200 obr/min.; - skrzynia biegów sterowana mechanicznie i hydraulicznie,; - przekładnia hydrokinetyczna - położenie dynamiczne 3.0; - opony bezdętkowe + koło zapasowe; - ogrzewana kabina operatora, szczelna, przystosowana do pracy w trudnych warunkach; - regulowany fotel operatora; - łyżka robocza o pojemności min. 3,4 m3; - dostarczona ładowarka powinna być po kapitalnym remoncie obejmującym: 1) remont silnika - wał korbowy silnika maksymalnie po pierwszym szlifie, 2) remont skrzyni biegów, 3) remont przekładni hydrokinetycznej, 4) wymianę pomp układu roboczego; 5) wymianę wszystkich przewodów hydraulicznych, 6) wymianę rozdzielacza roboczego i rozdzielacza skrętu, 7) wymianę pomp hamulcowych, 8) wymianę tarcz hamulcowych i zacisków, 9) położenie nowej wiązki układu elektrycznego, 10) wymianę akumulatorów, 11) wymianę oświetlenia, 12) wymianę wszystkich czujników, 13) zamontowanie lampy ostrzegawczej na dachu, tzw. koguta, 14) zamontowanie wykładziny antypoślizgowej w kabinie operatora, 15) zamontowanie nowego, regulowanego fotela operatora, 16) rama przednia i tylna nie powinna zawierać śladów spawalniczych, 17) połączenie ramy przedniej i tylnej bez żadnych luzów, 18) wysięgnik maszyny bez śladów napraw spawalniczych, 19) nominalne otwory technologiczne, 20) wszystkie sworznie nominalne z odpowiednim zabezpieczeniem, smarowane według instrukcji obsługi maszyny, 21) remont mostów napędowych, 22) wymianę panewek mostu tylnego, 23) obręcze kół bez nadmiernego śladu zużycia, 24) opony wzmocnione, dopuszczony stopień zużycia max. 10% wysokości bieżnika, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, 25) wymianę wałów napędowych, 26) regenerację cylindrów hydraulicznych podnoszenia i zamykania łyżki, 27) wymianę cylindrów układu skrętu, 28) regenerację chłodnicy wody i chłodnicy olejowej, 29) wymianę wszystkich przewodów układu chłodzącego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa prasy do surowców wtórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prasa pionowa do belowania i prasowana surowców opakowaniowych takich jak karton, papier, folia, ścinki i butelki PET. - prasa pionowa czterokomorowa - siła nacisku min 200 kN (20 t) - cykl roboczy prasowania max 50 s - poziom hałasu nie przekraczający 68 [dB] - masa beli od 160 kg do 700 kg w zależności od rodzaju surowca - wymiary beli min 1200 x 800 x 800 [mm] - wysokość otworu wrzutowego max 1200 [mm].

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.33.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.