eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Łęczyca: Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca
Numer ogłoszenia: 259298 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233190 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7210347, faks 024 7210347.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca 2. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 obejmuje:1) Zakres rzeczowy obejmuje: a) kostka brukowa szara cegła 6 cm 1150 m2 b) płyta ażurowa szara 60x40x10 4000 szt c) krawężnik szary 15x30x100 100 szt d) obrzeże szare 6x20x100 430 szt 2) Realizacja zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku. 3) Płatność za wykonanie przedmiotu: a) płatność przelewem,b) termin realizacji faktur - 21 dni od daty doręczenia faktury. 3. Ustalenia dodatkowe: Dostawy produktów betonowych mogą odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego lub mogą zostać dostarczone jednorazowo bezpośrednio na plac budowy w miejscowości Łęczyca. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsca przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa winna nastąpić po podpisaniu umowy z Wykonawcą, natomiast pozostałe dostawy mogą być dokonane sukcesywnie w terminie do 30.09.2014r. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu palet po zakończeniu budowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 - produkty betonowe.4. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 produkty betonowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETTO Henryk Sobieraj, ul. Traktorowa 198, 91-218 Łódź, 91-218 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47925,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47830,70

  • Oferta z najniższą ceną: 47830,70 / Oferta z najwyższą ceną: 56038,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.