Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Słupsk: Nr sprawy: G3510-3/07 Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 259298 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słupsku, ul. Szarych Szeregów, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423243, fax 059 8417151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: G3510-3/07 Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach , ciągach komunikacyjnych i terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13 i ul. Kilińskiego 43 obejmujący: - kompleksową usługę sprzątania - usługę serwisową (serwis dzienny) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ tj.: - wymagana częstotliwość sprzątania, - zakres prac pracownika serwisu dziennego - zestawienie powierzchni okien i przeszkleń, - zestawienie rodzajów powierzchni w budynkach Sądu, - informacje dodatkowe : zestawienie ilościowe koszy na śmieci, drzwi, toalet, opraw oświetleniowych, ilość pracowników itp. 3. Zamawiający przewiduje prowadzenie drobnych remontów na terenie budynków Sądu, w okresie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca usługę sprzątania będzie wykonywał po godzinach urzędowania za wyjątkiem pomieszczeń specjalnego przeznaczenia ( przy ul. Szarych Szeregów 13 - kancelaria tajna, serwerownia, pomieszczenie UPS, kasa, pomieszczenie konserwatora, magazyn druków i materiałów biurowych; przy ul. Kilińskiego 43 - kasa i serwerownia ), w których będzie wykonywana usługa sprzątania w godzinach pracy tj. pomiędzy godz. 900 a 1300. 5. Śmieci i odpady będą składowane do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wywóz śmieci będzie się odbywał na koszt Zamawiającego. 6. Usługi wykonywane będą przy użyciu własnego: sprzętu, środków czyszczących, dezynfekcyjnych, materiałów eksploatacyjnych i urządzeń. 7. Wykonawca odpowiada za organizację usług zgodnie z przepisami BHP. 8. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnych budynków po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczona.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 280680 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR Spółka z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 280680.00
- Oferta z najniższą ceną: 280680.00 / oferta z najwyższą ceną: 322800.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- PODN.ZP.321.5.2024 Przeprowadzenie sesji coachingowych dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie
- Dostawa środków odkażających - 51/TP/2024
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Słupsku, Sądzie Rejonowym w Bytowie i Sądzie Rejonowym w Miastku w II półroczu 2024 r.
- Wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED w Gminie Słupsk (od 01.01.2024 r. Gmina Redzikowo)
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.