eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Awaryjne wykonywanie remontów i rozbudowy instalacjiwodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i instalacji gazowych oraz wymiany przyłączy wod-kan w budynkach Gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach oraz budynkach pozostających w samoistnym posiadaniu Gminy Gliwice zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-14

Gliwice: Awaryjne wykonywanie remontów i rozbudowy instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i instalacji gazowych oraz wymiany przyłączy wod-kan w budynkach Gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach oraz budynkach pozostających w samoistnym posiadaniu Gminy Gliwice zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 25917 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjne wykonywanie remontów i rozbudowy instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i instalacji gazowych oraz wymiany przyłączy wod-kan w budynkach Gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach oraz budynkach pozostających w samoistnym posiadaniu Gminy Gliwice zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest usuwanie awarii instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i instalacji gazowych, ich ewentualna rozbudowa oraz wymiana przyłączy wod-kan w budynkach gminnych i budynkach pozostających w samoistnym posiadaniu Gminy Gliwice zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach w Rejonach Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym przetargu otrzymywać będzie od zamawiającego zlecenia, wraz ze szczegółowym zakresem prac oraz przedmiarem robót określonym w protokole typowania. Zakres zamówienia. 1.Zakres prac dot. instalacji wod.-kan., przyłączy wod-kan: -wymiana całości lub części instalacji wodnej, -wymiana pionów, poziomów wraz z podejściami oraz wymiana przyłączy instalacji wodnej, -wymiana pionów, poziomów wraz z podejściami oraz wymiana przyłączy kanalizacji sanitarnej, -wymiana przyłączy do kanalizacji deszczowej ( rur spustowych ), likwidacja nielegalnych podłączeń rynien do kanalizacji sanitarnej, 2.Zakres prac dot. instalacji c.o.: -remont instalacji c.o. - wymiana całości lub części instalacji łącznie z wymianą grzejników i zaworów, -wykonywanie nowych instalacji c.o. dla pojedynczych lokali wynikających z zaleceń właściciela lokalu mieszkalnego, t.j. Gminy Gliwice wraz z zakupem i montażem źródła zasilania. Wykonawca przeprowadza próbę szczelności instalacji centralnego ogrzewania. 3.Zakres prac dot. instalacji gazowych: Usuwanie awarii i skutków awarii instalacji gazowych oraz rozbudowa instalacji gazowych -wymiana całości lub części instalacji, doszczelnianie całości instalacji, -rozbudowa instalacji wynikająca z likwidacji nielegalnych podłączeń urządzeń do instalacji na propan-butan, -rozbudowa instalacji wynikająca z zaleceń właściciela lokalu mieszkalnego, t.j. Gminy Gliwice. Wykonawca przeprowadza próbę szczelności i ponosi koszty odbioru wykonanych i remontowanych przez siebie instalacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień z zakresu remontów instalacji sanitarnych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie należycie co najmniej 2 robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt 2 SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty w zakresie prac instalacyjnych, przy czym zakres rzeczowy tych robót musi obejmować roboty wewnętrzne: instalacyjne gazowe, wodno - kanalizacyjne, centralnego ogrzewania oraz zewnętrzne: wykonywania przyłączy kanalizacyjnych o wartości minimum 10 000,00zł brutto każda. Prace te winny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca na podstawie art. 26 ust.2b: może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust.2e: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania: -osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń gazowych; -osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci zewnętrznych: wodociągowych i kanalizacyjnych; -osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru, -osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku eksploatacji, -następującymi osobami: instalator z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonywania instalacji wod.-kan., instalator z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonywania instalacji gazowych; osoba z odpowiednimi kwalifikacjami do spawania instalacji gazowej Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z zm.). Wykonawca na podstawie art. 26 ust.2b: może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust.2e: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wskazać w wykazie i złożyć poświadczenia dotyczące co najmniej 2 robót budowlanych z zakresu prac instalacyjnych, przy czym zakres rzeczowy tych robót musi obejmować roboty wewnętrzne: instalacyjne gazowe, wodno - kanalizacyjne, centralnego ogrzewania oraz zewnętrzne: wykonywania przyłączy kanalizacyjnych o wartości minimum 10 000,00zł brutto każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - stawka roboczogodziny rzeczywistej - 10
  • 3 - okres rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2)Zmiana terminu realizacji poszczególnych zleceń w przypadku: a)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnym terminie, b)utrzymujących się przez dłuższy czas niesprzyjających warunków atmosferycznych, w których wykonanie przedmiotu umowy byłoby niezgodne z zasadami sztuki budowlanej, c)uzasadnionych zmian w protokołach uzgodnień, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, d)wystąpienia jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez lub dającej się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. e)konieczności wykonania prac dodatkowych nieprzewidzianych, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. W.w. zmiany terminu do umowy dopuszczalne są: lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. b), c), d), e) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień. 3)Pozostałe zmiany: a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - wynikających z przyczyn losowych, nie wywiązywania się z obowiązków lub jeżeli zmiana stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja) - na wniosek Wykonawcy, z powodu wadliwie wykonywanych obowiązków - na wniosek Zamawiającego; b)zmiana osób wyznaczonych do nadzoru inwestorskiego, c) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom; d)zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy podanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. e) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę f)zmiana wskaźników cenotwórczych, podanych przez Wykonawcę w ofercie, po pierwszych 12 miesiącach trwania umowy - waloryzacja o współczynnik zmiany cen produkcji budowlano-montażowej ogłoszony przez GUS na koniec poprzedniego półrocza. g) w uzasadnionych przypadkach, zmiana sposobu fakturowania zamówienia (ilość faktur częściowych). Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b Dział Przetargów, pok. nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.