eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-28

Szczecin: Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008
Numer ogłoszenia: 259061 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Obsługi Urzędu, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245312, 4245315, fax 091 4231609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe budowlane: murarskie, tynkarskie, posadzkarskie, stolarskie, malarskie oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych wraz z pracami porządkowymi. 3. Podany w zał. nr 1A zakres i obmiar robót jest orientacyjny i może ulec zmianie. 4. Szczegółowe zadania wynikające z niniejszego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5. Odbiory częściowe robót, będą odbywały się po zakończeniu poszczególnych zadań protokołem odbioru robót. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy za poszczególne zadania, zostanie określone w oparciu o: a) dla robót ujętych w zał. 1A na podstawie uproszczonego kosztorysu powykonawczego obejmującego obmiar wykonanych robót i oferowanych w zał. nr 1A cen jednostkowych, b) dla robót nie ujętych w wykazie cen jednostkowych w zał. nr 1A na podstawie kosztorysu powykonawczego, w oparciu o oferowane ceny roboczogodziny i stawki narzutów, normy czasowe robót, materiałów i sprzętu ujęte w obowiązujących cennikach (KNR) oraz aktualnych cen materiałów i pracy sprzętu wg zeszytów Sekocenbudu. c) dla pozycji materiałów nie ujętych w zeszycie Sekocenbudu, podstawą będą faktyczne koszty materiałów potwierdzone fakturą. 7. Nie przewiduje się zaliczek na poczet zalecanych robót oraz Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen. 8. Fakturowanie za wykonane roboty, będzie następowało po ich odbiorze częściowym, lecz nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 9. Okres gwarancji na poszczególne zrealizowane zadania wynosi 24 miesiące i będzie liczony od dnia odbioru danego zadania. 10. Rozpatrywane będą oferty, uwzględniające wszystkie rodzaje robót wyszczególnione w załączniku nr 1A. 11. Zakres zamówienia obejmuje roboty z następującym zakresem rzeczowym: - roboty murowe CPV - 45262500-6 - roboty tynkowe CPV - 45410000-4 - ścianki G-K CPV - 45421141-4 - stolarka okienna i drzwiowa CPV - 45421000-4 - podłoża i posadzki CPV - 45432100-5 - roboty malarskie CPV 45442100-8 - układanie płytek (terakota, glazura) CPV 45431000-7 - wymiana instalacji sanitarnej CPV - 45332400-7 - wymiana instalacji elektrycznej CPV - 45311000-0 - roboty porządkowe CPV - 45453000-7 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarty jest w: - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 13. Roboty będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w sposób nie kolidujący z pracą urzędu, tj. po godzinach jego pracy i w dni wolne. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót remontowych w godzinach pracy urzędu jedynie w przypadku pomieszczeń technicznych i pomocniczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Cena oferty powinna wynikać z załączonego do siwz zał. nr 1A. 2. Cena ma objąć wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu zamówienia, opisanego w rozdziale XIV siwz. Ceny należy wpisać dla wszystkich pozycji w zał. nr 1A. 3. Należy podać ceny i wartość robót brutto (z VAT-em). 4. Z załącznika nr 1A do siwz wartość robót ogółem brutto (po zsumowaniu 49 pozycji) będzie podlegała ocenie. Wartość tę należy przenieść do formularza oferty cenowej (zał. nr 1 siwz). Ocenie będzie również podlegać stawka roboczogodziny z narzutami stanowiąca nośnik cenotwórczy robót określonych w zał. nr 1A. 5. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 6. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 7. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 8. Błąd rachunkowy w obliczeniu ceny, którego nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych spowoduje odrzucenie oferty. 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: 1) Cena - 80 % 2) Stawka roboczogodziny z narzutami - 20 % 2. Komisja przetargowa oceni oferty sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna roboty remontowo- budowlane, obejmujące swoim zakresem m.in. roboty murarskie, tynkarskie, posadzkarskie, stolarskie, malarskie oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, o wartości minimum 100.000 zł każda. 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1 i 4 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,8
  • 2. Stawka roboczogodziny z narzutami - 0,2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, pokój nr 336Ł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Wydział Obsługi Urzędu, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, pokój nr 336 S..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.