eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Remont dróg gminnych ulic Rolniczej ,Zamkowej z przyległymi łącznikami w miejscowości Wierzbie gmina Koszęcin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Koszęcin: Remont dróg gminnych ulic Rolniczej ,Zamkowej z przyległymi łącznikami w miejscowości Wierzbie gmina Koszęcin.
Numer ogłoszenia: 258892 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych ulic Rolniczej ,Zamkowej z przyległymi łącznikami w miejscowości Wierzbie gmina Koszęcin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych ulic Rolniczej ,Zamkowej z przyległymi łącznikami w miejscowości Wierzbie gmina Koszęcin obejmujący wykonanie w zakresie podstawowym ; a/nawierzchnię asfaltową na powierzchni 2995,67 m2,wraz z wykonaniem podbudowy i częściowym korytowaniem b.zabudowanie krawężników 15x20 z wykonaniem ławy betonowej - na dł. 619,9 mb. d.odwodnienie jezdni poprzez: -wykonanie przykanalików fi 200 mm - 55 mb -wykonanie studni rewizyjnych fi 1000mm z kręgów betonowych szt 1 c-wykonanie studzienek ściekowych fi 500mm -szt 13.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia nie spełnia .Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnił wszystkie warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz imienny osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności./wymagane uprawnienia dla kierownika budowy specjalności drogowej/ dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnego na dzień składania ofert . 5.oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 7.wykaz podwykonawców o ile wystąpią - zgodnie z obowiązujący wzorem formularza ofertowego pkt 5 i 6 o ile nie wystąpią w pkt 5 wpisać nie dotyczy. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu j.w. skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust .3 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.IV pk 1 i 2; 1.Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że : a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty o których mowa w ust 1 lit.a i c ,powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument o którym mowa w ust 1 lit.b,powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lu miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śląskich 10 42-286 Koszęcin pokój 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śląskich 10 42-286 Koszęcin pokój 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.