eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Kondratowice w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Prusy: Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Kondratowice w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 258756 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice , Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, faks 071 3926021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Kondratowice w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są : a. Usługi dowozu i odwozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Kondratowice do Zespołu Szkół Publicznych w Prusach (Prusy, Księginice Wielkie) oraz Przedszkola Publicznego w Górce Sobockiej b. Usługi doraźnego przewozu uczniów wynikające z potrzeb obsługiwanych placówek. c. Dowóz rozpoczyna się od godz. 6.45 a rozwóz od godz. 12.15 do 15.30 d. Łączna dzienna długość trasy wynosi 138 km i może być zmieniona w zależności od potrzeb wyżej wymienionych placówek. e. Pojemność autobusu minimum 42 miejsca siedzące f. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu i odjazdu autobusów do ich miejsca podstawienia g. W sytuacji, gdy autobus przewożący uczniów okaże się niesprawny, Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający określone warunki, aby mógł poruszać się po zaplanowanej trasie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ważną ofertę spełniająca wszystkie warunki postawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz zgłoszenia uczestnictwa (załącznik nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. O ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę. 3. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2) 4. Oświadczenie (załącznik nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.