eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Adaptacja pomieszczeń szkolnych na pracownię protetyki dentystycznej ( w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 TytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny ), oraz remont sanitariatów, malowani

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Chełm: Adaptacja pomieszczeń szkolnych na pracownię protetyki dentystycznej ( w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny ), oraz remont sanitariatów, malowanie części korytarza I p, remont elewacji budynku szkolnego.
Numer ogłoszenia: 258708 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe w Chełmie , ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5652651, faks 0-82 5652651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyki-chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń szkolnych na pracownię protetyki dentystycznej ( w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny ), oraz remont sanitariatów, malowanie części korytarza I p, remont elewacji budynku szkolnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń szkolnych na pracownię protetyki dentystycznej ( w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny ), oraz remont sanitariatów, malowanie części korytarza I p, remont elewacji budynku szkolnego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wymianę posadzek, 2) wymianę instalacji elektrycznej, 3) wykonanie nowej wentylacji, 4) malowanie emulsyjne i olejne , 5) wymiana drzwi wewnętrznych, 6) wykonanie ścianek działowych, 7) wykonanie instalacji wod-kan, 8) wymiana armatury sanitarnej, 9) remont elewacji budynku szkolnego ( częściowe skucie i wykonanie tynków), 10) demontaż starych obróbek blacharskich, 11) demontaż starych rynien i rur spustowych, 12) położenie nowych tynków cienkowarstwowych, 13) malowanie farbą fasadową i olejną, 14) montaż nowych rynien, rur spustowych, i obróbek blacharskich, . ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,- PLN (słownie dwanaście tysięcy PLN 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i na zasadach określonych w SIWZ z adnotacją Adaptacja pomieszczeń szkolnych na pracownię protetyki dentystycznej ( w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 Tytuł Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny ), oraz remont sanitariatów, malowanie części korytarza I p, remont elewacji budynku szkolnego - wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności a) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, w tym - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej 1 osobą posiadającą wszystkie w/w uprawnienia budowlane, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 3 (trzy) zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 165.000,- PLN brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 300.000,- PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. A VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć 3.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 165.000,- PLN brutto. Do każdej roboty umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). 3.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 2 osoby, w tym - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej 1 osobą posiadającą wszystkie w/w uprawnienia budowlane, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć - zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo, - dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. 3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.3.2, Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien złożyć: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300.000,- PLN. Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyki-chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe im Władysławy Szoc w Chełmie 22-100 Chełm ul. Szpitalna 50 lub www.medyki-chelm.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe im Władysławy Szoc w Chełmie 22-100 Chełm ul. Szpitalna 50 pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: systemowy projekt EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL. 09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.