eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul .Aleksandrowska 159

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul .Aleksandrowska 159
Numer ogłoszenia: 258681 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul .Aleksandrowska 159.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia:. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ: 2. Informacje szczegółowe a. Licznik pralnia- Budynek ul. Aleksandrowska 159 Aktualna grupa taryfowa C-22a, grupa przyłączeniowa IV b. Licznik -Pawilony- Budynki, Ul. Aleksandrowska 159 Aktualna grupa taryfowa C-22a, grupa przyłączeniowa IV Parametry- wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - Odbiorca zamawia energię elektryczną, moc i usługę dystrybucji energii elektrycznej z sieci średniego napięcia. - Grupa przyłączeniowa IV, grupa taryfowa C 21. - Rozliczenia należności za pobraną energię elektryczną będą odbywać się w okresach miesięcznych na podstawie odczytu licznika, wg taryfy C 21. - Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2011r. do 31.12.2012r. wynosi ok. 1 172 000 kWh. Podana w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowa wartość zużycia energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, przyjęty do obliczenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym wypadku nie stanowi, ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii elektrycznej. - Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 ze zmianami), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. Podstawą rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną będzie faktyczne zużycie energii w kWh oraz zaoferowana cena jednostkowa. - Dostarczana energia elektryczna musi spełniać parametry jakościowe oraz techniczne energii elektrycznej określone ustawą Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz polskimi normami. - Dostawa energii odbywać się będzie całodobowo, za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do PGE Dystrybucja Łódź Sp z o.o. 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: a. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji będą się odbywać na zasadach określonych w obowiązujących przepisach Ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności: - Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623), - Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23.04. 2004r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2004r. Nr 105, poz. 1114), - Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji tych sieci (Dz. U. z 2005r. Nr 2, poz. 6), - taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, - taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (taryfie OSD), - Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11.08.2000r. (Dz. U. Nr 75 poz. 866) w sprawie przeprowadzania kontroli przez przedsiębiorstwa energetyczne, - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23.07.2007r. (Dz. U. Nr 133 poz. 924) w sprawie szczegółowych zasad i trybu wprowadzania ograniczeń w sprzedaży paliw stałych oraz w dostarczaniu i poborze energii elektrycznej lub ciepła, - Ustawy z dnia 29.01.2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), - ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania stałości ceny ofertowej do czasu pełnej realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 uPzp. Wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, a które były wymagane przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa wraz z ofertą aktualną koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo Energetyczne; a ponadto: W przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej: - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej: - podpisaną umowę generalną z operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, zapewniającą możliwość świadczenia przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem o ile prawo do podpisania umowy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia projektu umowy wraz z ofertą Istotne warunki umowy które zostały zawarte w Rozdziale XVI SIWZ: 1. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji z sieci elektroenergetycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne Dz. U> z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.zwanej dalej -Prawo energetyczne oraz przepisami Kodeksu Cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej umowy, a także zgodnie Taryfami Wykonawcy, uzgodnionymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 3. Treść umowy zostanie zawarta wg wzorów umów kompleksowych powszechnie stosowanych przez dostawców energii elektrycznej i podmioty świadczące usługę dystrybucji z uwzględnieniem wymogów określonych w niniejszym dziale. 4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnienia jej przesyłu i dystrybucji do obiektu Zamawiającego Spec. Psych ZOZ w Łodzi przy ul. ul. Aleksandrowska 159. 5. Umowa obejmować będzie dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii od dnia 01 października 2011 r przez okres 15 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: a. przestrzegania obowiązujących przepisów w sprawie dostawy energii, warunków dystrybucji/przesyłu energii, budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, ochrony przeciwporażeniowej i środowiska naturalnego w zakresie eksploatowanych przez siebie urządzeń, b. zapewnienia okresowej kontroli wskazań układów pomiarowych, c. zapewnienia okresowej kontroli w sprawie legalizacji urządzeń pomiarowych, d. ochrony danych osobowych Zamawiającego zapisanych w zbiorach ewidencyjnych Wykonawcy. 7. Strony zobowiązują się do: a. użytkowania swoich obiektów w sposób niepowodujący utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu sieci, b. powierzania budowy i zmian w instalacji elektrycznej osobom z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami, c. dostosowania swoich urządzeń do zmienionych warunków funkcjonowania sieci, d. niezwłocznego wzajemnego informowania się o zauważonych wadach lub usterkach w układzie pomiarowo-rozliczeniowym oraz innych okolicznościach mających wpływ na rozliczenia za energię lub niewłaściwych jej parametrach, e. zapewnienia wzajemnego dostępu do danych i układu pomiarowo-rozliczeniowego, wglądu do materiałów stanowiących podstawę do rozliczeń za dostarczoną energię oraz kontroli prawidłowości wskazań tych układów, f. wzajemnego przekazywania sobie danych i informacji niezbędnych do prowadzenia ruchu i eksploatacji sieci, g. utrzymywania swojej części instalacji elektrycznej w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją. 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe kompleksowej obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego Dz.U. z 2006r., nr 89, poz.625 ze zm.. 9. Wykonawca zobowiązuje się do: a. sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych tej ustawy; b. przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów w sprawie warunków pobierania opłat za sprzedaż energii elektrycznej: c. prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającą poprawność rozliczeń. 10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić następujące standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczeni usług dystrybucji: a. przyjmowania od Zamawiającego przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej; b. bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej spowodowanych nieprawidłową pracą sieci; c. udzielania Zamawiającemu na żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci; d. odpłatnego podejmowania stosownych czynności przez Dystrybutora sieci w celu umożliwienia bezpiecznego wykonania, przez Zamawiającego lub inny podmiot, prac w obszarze oddziaływania tej sieci; e. nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym Umową; f. rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji; 11. W przypadku niedotrzymania parametrów jakościowych oraz czasów trwania przerw w dostarczaniu energii elektrycznej, określonych w umowie oraz przepisach ustawy Prawo energetyczne, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikaty lub upustów określonych w tej ustawie. Podstawą do udzielenia bonifikaty lub upustu jest uznana przez Wykonawcę reklamacja. Postępowanie reklamacyjne prowadzone będzie w formie pisemnej. 12. Strony ustalają, że w przypadku wstrzymania dostawy energii elektrycznej lub odbioru usług dystrybucji, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, koszty z tym związane ponosi Zamawiający. 13. W przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, innych niż określone w ust. 11, Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych. 14. Wykonawca wyznaczy wykonawcę rezerwowego - przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję na obrót energią elektryczną oraz zawartą Umowę Generalną z Dystrybutorem, które będzie sprzedawcą energii elektrycznej dla Zamawiającego w przypadku zaprzestania dostarczania tej energii przez Wykonawcę. 15. Rozliczenie między stronami będą się odbywać wg cen i stawek opłat z aktualnie obowiązujących Taryf określonych dla grupy taryfowej. 16. Rozliczenia i obliczanie należności za rzeczywiście pobraną energię elektryczną, świadczone usługi dystrybucji, opłatę abonamentową oraz ewentualne opłaty za niedotrzymanie warunków Umowy odbywać się będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych - na podstawie cen jednostkowych netto, zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie -formularzu cenowym z zastrzeżeniem ich niezmienności w okresie obowiązywania umowy poza wyjątkami przewidzianymi umową. 17. Odczyt urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych wykonywany będzie przez Wykonawcę w okresach miesięcznych i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 18. W przypadku stwierdzenia błędów w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, które spowodowały zaniżenie lub zawyżenie faktycznie pobranej energii elektrycznej Zamawiający jest obowiązany do uregulowania zwrotu należności za energię elektryczną i świadczone usługi dystrybucji na podstawie ilości energii elektrycznej wyznaczonej wg wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego rezerwowego -licznika kontrolnego lub wg współczynnika korekcyjnego właściwego dla stwierdzonego uszkodzenia albo na podstawie ilości energii prawidłowo wskazanej w poprzednim lub następnym okresie rozliczeniowym. 19. Jeżeli błędy wskazane w ust. 18 spowodowały zawyżenie lub zaniżenie należności za dostarczoną energię elektryczną i świadczone usługi dystrybucji, Wykonawca jest zobowiązany dokonać korekty uprzednio wystawionych faktur. 20. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego, na wskazane konto. 21. Za termin zapłaty przyjmuje się datę wydania dyspozycji obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 22. Strony wyłączają odpowiedzialność Wykonawcy za szkody spowodowane wyłączeniami awaryjnymi w przypadku awarii usuniętych w terminie, nie dłuższym niż określony w przepisach ustawy Prawo energetyczne oraz planowanymi przerwami, o których Zamawiający zostanie powiadomiony na piśmie, telefonicznie lub pocztą e-mail na adres: 42 652-96-39 lub dyrekcja@psychiatria-lodz.pl 23. Strony ustalają, że czas trwania przerw w dostarczaniu energii elektrycznej do obiektu nie może przekroczyć, w przypadku: 1. jednorazowej przerwy planowanej - 16 godzin, 2. jednorazowej przerwy nieplanowanej - 24 godziny, 3. sumy czasów trwania w ciągu roku przerw planowanych, jednorazowych i długich - 35 godzin, 4. sumy czasów trwania w ciągu roku przerw nieplanowanych - 48 godzin. 24. Wykonawca jest zobowiązany do udzielania informacji telefonicznych , nr tel.: 607-656-216 lub 42- 652-94-01 wew. 368 i 42 652-96-39 o przewidywanym terminie wznowienia dostawy energii elektrycznej w razie przerw w zasilaniu spowodowanych awariami urządzeń elektroenergetycznych Wykonawcy. 25. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o dokładnych datach -dniach i godzinach- planowanych przerw w dostarczaniu energii, wynikających z konieczności przeprowadzenia terminowych przeglądów i konserwacji urządzeń elektroenergetycznych, nie później niż na 5 dni przed dniem przerwy. 26. Zmiany do umowy: a. w przypadku wprowadzenia do stosowania nowych -Taryf Operatora Systemu Dystrybucyjnego- zatwierdzonych Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki , b. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT oraz akcyzy, c. w przypadku konieczności zmiany mocy umownej, d. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e. zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy. 27. Każda ze stron może rozwiązać umowę za wypowiedzeniem z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. 28. Odstąpienie od umowy: 1. Zamawiający może od Umowy odstąpić jeżeli : a. Wykonawca nie wykonuje przedmiotu umowy zgodnie z Umową lub pisemnymi zastrzeżeniami Zamawiającego albo zaniedbuje bądź przerywa prace ze swojej winy na okres dłuższy niż 14 dni lub opóźnia się z wykonaniem robót, b. Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem wykonywania przedmiotu Umowy lub nie kontynuuje prac mimo wezwania złożonego na piśmie przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od Umowy Zamawiający ma prawo złożyć w terminie do 30 dni od zaistnienia przyczyny wskazanej w pkt. 1) a i b powyżej. 3. W razie odstąpienia od Umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi protokół inwentaryzacji prac w toku w terminie 5 dni roboczych od dnia odstąpienia od Umowy. 4. Wykonawcy zostanie zapłacone wynagrodzenie za przedmiot umowy zrealizowany do dnia odstąpienia, którego zakres zostanie określony w protokole. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy-art. 145 Prawa zamówień publicznych. 29. W zakresie nieuregulowanym umową stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz przepisów Prawa energetycznego wraz z obowiązującymi rozporządzeniami. 30. Ewentualne spory wynikłe z realizacji umowy rozstrzygał będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 , 91-229 Łódź , Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , bud. Adm B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Dyrektora, budynek administracyjny II piętro Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 , 91-229 Łódź do dnia 10.10.2011 r. do godz. 10:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.