eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Budowa sieci wodociągowej - tranzyt Proszyce - Proszówek - Krzydłowice wraz z remontem zbiorników retencyjnych i hydroforni w m. Krzydłowice w formule zaprojektuj - wybuduj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Grębocice: Budowa sieci wodociągowej - tranzyt Proszyce - Proszówek - Krzydłowice wraz z remontem zbiorników retencyjnych i hydroforni w m. Krzydłowice w formule zaprojektuj - wybuduj
Numer ogłoszenia: 25865 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej - tranzyt Proszyce - Proszówek - Krzydłowice wraz z remontem zbiorników retencyjnych i hydroforni w m. Krzydłowice w formule zaprojektuj - wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej - tranzyt Proszyce - Proszówek - Krzydłowice wraz z remontem zbiorników retencyjnych i hydroforni w m. Krzydłowice, w formule zaprojektuj i wybuduj. Zakres prac polegać będzie m.in. na: a.opracowaniu na materiałach Wykonawcy (w tym geodezyjnych) dokumentacji projektowej wykonawczej (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z opracowaniem projektów budowlanych (ilość niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym + 2 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej) w zakresie wszystkich niezbędnych branż w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy. b.opracowaniu przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na wszystkie elementy realizowanych robót (ilość niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej). c.przygotowaniu odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz innych decyzji właściwych organów na przeprowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy. d.wykonaniu wszystkich robót budowlanych wynikających z opracowanych dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót. Na terenie przeznaczonym pod zagospodarowanie należy wybudować m.in: Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektów i zakres robót budowlanych. Długość sieci - ok. 2 680,00 mb Powierzchnia zabudowy zbiorników retencyjnych, hydroforni - 112,10 m2 Kubatura obiektu - 596,20 m3 Ilość mieszkańców (Krzydłowice, Grodziszcze, Proszówek) - 530 osób e.rozbiórkach. f.pełnieniu nadzoru autorskiego. g.obsłudze geodezyjnej i nadzorze archeologicznym. h.wykonaniu rozruchu: mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego zamontowanych urządzeń wraz z osiągnięciem żądanych parametrów technologicznych. i.opracowaniu instrukcji eksploatacji obiektu i urządzeń. j.wyposażeniu obiektu w zakresie zgodnym z Programem funkcjonalno - użytkowym. k.przeszkoleniu obsługi. l.sporządzeniu pełnej inwentaryzacji powykonawczej w min. 3 egzemplarzach zatwierdzonej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Polkowicach m.sporządzeniu pełnej dokumentacji powykonawczej w min. 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. n.uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ. o.uruchomieniu i przekazaniu do użytkowania Zamawiającemu wykonanego obiektu. Na opis przedmiotu zamówienia składają się również: Program funkcjonalno - użytkowy (zał. nr 3) oraz wzór umowy (zał. nr 2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.22.21.00 - 74.22.21.00 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości 10 000,00 zł, w terminie do dnia 16 lutego 2009 r., do godz.10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Urzędu Gminy: Bank Spółdzielczy Wschowa O Grębocice Nr rachunku: 10 8669 0001 0170 0002 4000 0070 z dopiskiem : Budowa sieci wodociągowej - tranzyt Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, w Kasie w godz. 800 - 1300 (nie później niż do godz. 10.00 w dniu 16.02.2009 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć zespołowi przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! W przypadku wpłaty wadium gotówką, należy dostarczyć dokument potwierdzający przez Bank dokonanie przelewu pieniędzy z konta Wykonawcy na konto Urzędu Gminy. Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie UG Grębocice do dnia 16.02.2009 r. do godz. 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy pzp, b.spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), c.wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) robót o podobnym charakterze tzn. wybudowali sieć wodociągowa o długości min 2,00 km d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów zdolnych do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: D.1. Kierownika budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia D 2. Kierownika robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. D 3. Kierownika robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia D 4. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. D.5. Projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. D 6. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia . e.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w nie mniejszej wysokości niż 500 000,00 zł, f.udzielą: - min. 36 miesięcy gwarancji na zrealizowane obiekty (w tym niecki basenowe) licząc od dnia odbioru końcowego, - min. 24 miesięcy gwarancji na wyposażenie i urządzenia lub wg karty gwarancyjnej producenta g.posiadają ważne ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności o minimalnej gwarantowanej sumie ubezpieczenia 300 000,00 zł, h.spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale VI SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu oferty wg załącznika Zał. nr 1 1 do SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Zał. nr 1 2 do SIWZ, 3)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Zał. nr 1 3 do SIWZ, 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku o który mowa w Rozdziale V pkt c SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika Zał. nr 1 4 do SIWZ, 6)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy robót, inne osoby), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt d wg załącznika Zał. nr 1 5 do SIWZ, 7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w Rozdziale VI pkt 6 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8)Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,0 zł, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt e - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 10)Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w minimalnej gwarantowanej sumie ubezpieczenia 300 000,00zł na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt g), 11)Dowód wniesienia wadium. 12)Wykaz części zamówienia i podmiotów (o ile wystąpią), które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wg załącznika Zał. nr 1/6 do SIWZ, 13)Wykaz projektantów uczestniczących w sporządzaniu projektu wraz z kopiami uprawnień projektowych i kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wg załącznika Zał. nr 1 7 do SIWZ, 14)Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji Zał. nr 1 8 do SIWZ 15)Protokół z wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 16)Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 ze zmianą Dz. U. z 2008r., Nr 188, poz. 1155).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Grębocicach ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grębocicach ul. Głogowska 3 59-150 Grębocice pok.2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.