eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-27

Gliwice: wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 258631 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, fax 032 3392962.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania -posiadanego sprzętu, spełniającego wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne.Do realizacji zamówienia należy zastosować materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem.Zamawiający, działając w imieniu Gminy Gliwice nakłada na Wykonawcę obowiązek wywożenia nieczystości płynnych do miejskiej oczyszczalni ścieków przy ul. Portowej w Gliwicach, administrowanej przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Gliwicach.Wykonawca winien posiadać minimum następujący sprzęt, mający aktualne badania techniczne, oraz oznakowany w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługi (logo firmy, nazwa firmy, etc.): samochód asenizacyjny - 1 sztuka.Szczegółowe dane o posiadanym sprzęcie Wykonawca winien wskazać, wypełniając druk Wykaz posiadanego sprzętu, będący załącznikiem do niniejszej SIWZ.Harmonogram wywozu oraz lista ujęć ściekowych dostępna jest u osoby koordynującej realizację umowy po stronie Zamawiającego (wpisana we wzorze umowy).Oferowana cena obok wytycznych ilościowych winna dodatkowo uwzględniać: a: konieczność zwiększenia częstotliwości pełnionych usług w przypadku stwierdzenia nadmiernego przepełniania pojemników ściekowych, b: uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi, c: uzyskanie potwierdzenia wykonania usługi wywozu przez administratora Zamawiającego, d: przedstawienie Zamawiającemu dowodów przyjęcia odpadów w miejsca składowania.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi.Częstotliwość wykonywania usług: a: zamawiający wymaga od Wykonawcy takiej realizacji usługi we wszystkich lokalizacjach zleconych do wywozu nieczystości by stan przepełnienia pojemników ściekowych i czystości wokół ujęć nie budził żadnych zastrzeżeń, b: podstawowym kryterium oceny realizacji usługi będzie efekt końcowy (ma być czysto wokół ujęć ściekowych, pojemniki na odpady płynne nie mogą być przepełnione).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.14.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - według załączonego do SIWZ druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. Decyzja - aktualne na dzień składania ofert pozwolenie Prezydenta Miasta Gliwice na wywóz odpadów komunalnych płynnych w zakresie odbierania odpadów komunalnych, oraz transportu odpadów o których mowa wyżej. Certyfikat potwierdzający wdrożenie i funkcjonowanie w przedsiębiorstwie Wykonawcy systemu zarządzania jakością w oparciu o normy: PN-EN ISO 9001:2001 PN-EN ISO 14001:2005 Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający adnotacją o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4,5,6,7,8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument księgowy (potwierdzenie przelewu lub kwit KP z Kasy Głównej Zamawiającego) potwierdzający wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości. Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe (2007r., 2006r., 2005r.) wraz z opinią biegłego rewidenta, jeśli podlega ono badaniu. Jeżeli sprawozdanie nie podlega badaniu zgodnie z przepisami o rachunkowości, należy to zaznaczyć w stosownej informacji. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające obrót, zysk, zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata (2006r.,2005r.,2004r.). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, należy przedstawić odpowiednio ww. dokumenty za właściwy okres. Informacja z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy o posiadanych środkach (łącznie z ewentualnym kredytem bieżącym), lub zdolności uzyskania nowego kredytu z zaznaczeniem, że będzie on przeznaczony na realizację niniejszego postępowania. Wskazana kwota nie może być mniejsza niż 20% ceny ofertowej, oraz nie ograniczona żadnymi warunkami. Dokument musi zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000zł. Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy wykazać minimum 3 usługi (trzy oddzielne zamówienia) wywozu odpadów płynnych, z terenów wysoko zurbanizowanych (miejskich), w tym przynajmniej jedno zamówienie dotyczące wywozu odpadów płynnych z terenów wysoko zurbanizowanych (miejskich) w ilości minimum 900m3. Każde ze wskazanych zamówień winno być wykonywane w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość osobistej weryfikacji zamówień wskazanych w ww. druku oraz załączonych dokumentach potwierdzających ich realizację. UWAGA: poświadczenie nieprawdy skutkować będzie odrzuceniem oferty, wykluczeniem Wykonawcy z przyszłych postępowań oraz zgłoszeniem ww. faktu w odpowiednich jednostkach administracji Państwowej. Druk stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzające, że usługi wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz sprzętu i urządzeń które Wykonawca zamierza użyć podczas realizacji przedmiotowego zamówienia; w szczególności w odniesieniu do pkt. 3.7 niniejszej SIWZ. Wykaz winien stanowić druk własny Wykonawcy. Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w ciągu ostatnich 3 lat, oraz odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (kadra kierownicza) - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do niniejszej SIWZ. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/plynne.zip

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp., Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.