eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w miejscu tymczasowego przebywania bezdomnych zwierząt przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Brzeg: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w miejscu tymczasowego przebywania bezdomnych zwierząt przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 258553 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w miejscu tymczasowego przebywania bezdomnych zwierząt przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonywania usług, Wykonawca zobowiązuje się do: 1. sprawowania bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w przytulisku, przy zapewnieniu im właściwych, godnych i humanitarnych warunków w tym codziennej opieki i pielęgnacji polegającej w szczególności na: a) codziennym doglądaniu pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta, b) bieżącym usuwaniu wszelkich nieczystości z pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta oraz z terenu przytuliska, c) odświeżaniu i wymianie posłania zwierząt, w sposób zapewniający stałe utrzymanie ich w czystości, d) zapewnianiu zwierzętom ruchu poprzez codzienne wypuszczanie ich na wybieg lub wyprowadzanie na spacer na smyczy; e) zapewnieniu zwierzętom ochrony przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi; f) zapewnieniu kwarantanny dla nowo przyjętych zwierząt, na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii; g) zapewnieniu izolacji zwierzętom chorym lub podejrzanym o chorobę, sukom ze szczeniętami na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii; osobne utrzymywanie samców i samic, za wyjątkiem zwierząt wysterylizowanych, h) bezwzględnym stosowaniu u zwierząt chorych zalecanych przez lekarza weterynarii zabiegów i leków a także zapewnienie im spokoju w okresie rekonwalescencji, i) karmieniu zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, j) pojeniu zwierząt w szczególności poprzez zapewnienie stałego dostępu do świeżej wody pitnej, k) zapewnieniu stałego dozoru nad zwierzętami przebywającymi w przytulisku, w tym zabezpieczenie przed możliwością ich ucieczki, l) zabezpieczeniu zwierząt przed dostępem do nich osób trzecich, 2. bieżącego zakupu do przytuliska niezbędnego wyposażenia w tym w szczególności kocy, kagańców, smyczy, misek oraz bieżącego zakupu niezbędnej karmy dla zwierząt w ilości i jakości odpowiadającej wskazaniom lekarza weterynarii. Zakup i przetrzymywanie karmy oraz niezbędnego wyposażenia następuje na koszt Wykonawcy. 3. poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt przebywających w przytulisku we współpracy z organizacjami społecznymi, w szczególności poprzez dostarczanie na bieżąco i bez zbędnej zwłoki Zamawiającemu danych oraz zdjęć psów, niezbędnych do przygotowania ogłoszeń w prasie lokalnej i na tablicach ogłoszeniowych UM. Wykonawca zobowiązuje się odłowić i przewieźć bezdomne zwierzę z terenu miasta Brzegu do tymczasowego przytuliska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego, lekarza weterynarii, z którym gmina ma podpisaną umowę na sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami, Straży Miejskiej lub Policji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, maksymalnie w czasie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Przyjęcie psa do przytuliska Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się zgłosić niezwłocznie Zamawiającemu oraz lekarzowi weterynarii, z którym gmina podpisała umowę, w celu zaszczepienia zwierzęcia lub zapewnienia niezbędnej opieki medycznej oraz uzgodnienia warunków kwarantanny bądź izolacji. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić wykaz zwierząt przebywających w przytulisku zawierający: - opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, - datę przyjęcia do przytuliska oraz imię i nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do przytuliska lub opis miejsca i okoliczności, w jakich zwierzę zostało znalezione, - dane dotyczące kwarantanny, - dane dotyczące przeprowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, - datę opuszczenia przytuliska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę, - datę śmierci z podaniem przyczyny. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować interesantów w przytulisku w dni robocze w godzinach od 8.00 - 15.00 ( z wyjątkiem godzin karmienia). Wykonawca zobowiązuje się: dozorować znajdujące się w przytulisku bezdomne zwierzęta w sposób ciągły przez 24 godziny na dobę oraz przyjmować zwierzęta przewiezione z terenu miasta przez Straż Miejską lub Policję lub inne służby niezależnie od pory dnia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego do wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jesli wykonawca wykaże, że dysponuje dopuszczonym do użytku środkiem transportu drogowego przystosowanym do transportu zwierząt domowych zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2003r. nr 106, poz. 1002)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jesli wykonawca wykaże, że dysponuje kierowcą posiadającym kwalifikacje niezbędne przy transporcie zwierząt określone ustawą o ochronie zwierząt, oraz osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany Wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 wzoru umowy na skutek zmiany podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto Wykonawcy, zaś wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych adresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pok. 107 A, I pietro, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.