eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2012/2013 w podziale na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Zabrze: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2012/2013 w podziale na części
Numer ogłoszenia: 258327 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2012/2013 w podziale na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Zabrzu w roku szkolnym 2012/2013. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie, finansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny; projekt systemowy; Program Operacyjny Kapitał Ludzki PRIORYTET IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności jakości szkolnictwa zawodowego. Usługa doradztwa indywidualnego i grupowego przeprowadzona będzie w 13 zabrzańskich szkołach ponadgimnazjalnych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: CZĘŚĆ 1 - Doradztwo grupowe w roku szkolnym 2012/13. Usługa doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13 na rzecz maksymalnie 281 uczniów. CZĘŚĆ 2 - Doradztwo indywidualne w roku szkolnym 2012/13. Obejmuje przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13 na rzecz maksymalnie 225 uczniów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 542,00 zł ( słownie: pięćset czterdzieści dwa złote zero groszy złotych) Część 2 - 4280,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych zero groszy) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie poradnictwa zawodowego zgodnie z art. 18 ustawy dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U 2008 Nr 69 poz.415 z późn. zm.). Potwierdzeniem spełniania ww. warunku będzie złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie poradnictwa zawodowego. Zamawiający sprawdzi czy wykonawcy są wpisani do Krajowego Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia, dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.kraz.praca.gov.pl. Wpis do ww. rejestru obowiązuje podmioty gospodarcze i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. Część 1 co najmniej dwie usługi grupowego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych (przyjmując, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut) o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000 zł, z których każda polegała na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; Część 2 co najmniej dwie usługi indywidualnego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin lekcyjnych, że jedna godzina lekcyjna to 45 minut) o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 zł, z których każda polegała na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz osób, które które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, ze dysponuje lub będzie dysponował wymagana ilością osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: CZĘŚĆ 1 -minimum 6 osób CZĘŚĆ 2 - minimum 15 osób. Osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą pełnić funkcje doradców zawodowych, muszą posiadać: doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi: - (dotyczy części 1) grupowego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych (przyjmuje się, że godzina lekcyjna ma 45 minut); - (dotyczy części 2) indywidualnego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych (przyjmuje się, że godzina lekcyjna ma 45 minut), oraz następujące wykształcenie i kwalifikacje: - posiadają ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje, o których - mowa w § 22 ust. 1 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub - posiadają ukończone studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub posiadają ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 2 Rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400); lub - posiadają ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i posiadają kurs uzupełniający w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne; lub - są doradcami zawodowymi lub doradcami zawodowymi I stopnia lub doradcami zawodowymi II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz.U 2008 Nr 69 poz.415 z późn. zm.); lub - są osobami wykonującymi zawód nauczyciela, psychologa albo pedagoga, posiadającymi przygotowanie do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. Zamawiający przed podpisaniem umowy, będzie wymagał przedłożenia dokumentów (oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii) potwierdzających posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: CZĘŚĆ 1 - 10000 zł; CZĘŚĆ 2 - 20000 zł; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie potwierdzające posiadanie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie poradnictwa zawodowego. Dotyczy wszystkich części zamówienia. Ponadto Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w oryginale lub kopii i poświadczane za zgodność z oryginałem przez inne podmioty udostępniające wykonawcy odpowiednio potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, wiedzę i doświadczenie oraz zdolności finansowe zgodnie z zapisami paragrafu 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U nr 226 poz. 1817). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: A) wystąpienie siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, B) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności w tym między innymi: - w przypadku wystąpienia opóźnień w przekazywaniu środków finansowych z Instytucji Zarządzającej finansującej przedmiot zamówienia C) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia w całości lub części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne w przypadku nieuruchomienia przez Instytucję Zarządzającą dotacji na realizację projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: A) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych. Zmiana kluczowego personelu wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień, co najmniej równoważnych, B) zmiany podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, C) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy, podwykonawcy lub nowego podwykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, D) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, E) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, F) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. A) Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy. B) Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. C) Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. D) Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części V do SIWZ wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Organizacyjny, ul. Powstańców Śl. 5-7; 41-800 Zabrze, pok. 303, tel. (032) 37-33-364, (032) 37-33-335, fax (032) 37-33-381.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286; 41-800 Zabrze, pok. 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia w całości lub części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne w przypadku nieuruchomienia przez Instytucję Zarządzającą dotacji na realizację projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia dla Części 1 w nieprzekraczalnym terminie: maksymalnie 6 tygodni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 17.03.2013 roku. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia dla Części 2 w nieprzekraczalnym terminie: maksymalnie 6 tygodni od dnia zakwalifikowania na zajęcia z doradztwa indywidualnego, tj. od dnia otrzymania przez wykonawcę imiennej listy uczniów zakwalifikowanych na doradztwo indywidualne, lecz nie później niż do dnia 10.05.2013 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenia zajęć grupowego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo grupowe w roku szkolnym 2012/13. Usługa doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13 na rzecz maksymalnie 281 uczniów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenia zajęć indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo indywidualne w roku szkolnym 2012/13. Obejmuje przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa zawodowego w roku szkolnym 2012/13 na rzecz maksymalnie 225 uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.