eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze), nośniki danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25826

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze), nośniki danych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, do kontaktów: Agnieszka Brzegowy, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, fax 012 6142551, e-mail: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitaljp2.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: artykuły biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze), nośniki danych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Artykuły biurowe (m.in. koperty, koszulki, papier, teczki, segregatory, zeszyty), materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze), nośniki danych (płyty CD-R, CD -RW, DVD, Dyski magnetooptyczne, Dyskietki) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet nr 1 - 142 410 zł. Pakiet nr 2 - 89 400 zł. Pakiet nr 3 - 85 400 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zostanie zostanie uznany Wykonawca, który udokumentuje fakt spełnienia warunków, o których mowa powyżej poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualną informację z KRS lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE. 1) Krótki opis: Artykuły biurowe m.in. koperty, koszulki, papier, teczki, segregatory, zeszyty,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.71.00, 25.12.56.92, 30.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 142410 zł brutto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze),. 1) Krótki opis: Oryginalne* materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów (tonery, taśmy, tusze). *Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia równoważny ( w tym przypadku należy załączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany produkt jest równoważny w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ). W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: - próbki równoważnego produktu w celu weryfikacji, - Karty Charakterystyki Produktu zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC oraz poprawkami 2001/58/EC, - zaświadczenie, iż produkt równoważny posiada certyfikat ISO 9001, ISO 14001 oraz, że jest zgodny ze standardem ISO/IEC/19752. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00. 3) Wielkość lub zakres: 89400 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: NOŚNIKI DANYCH. 1) Krótki opis: NOŚNIKI DANYCH: płyty CD-R, CD-RW, DVD, Dyski magnetooptyczne, Dyskietki). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.71. 3) Wielkość lub zakres: 85400 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.