eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › remont dachu kościoła parafialnego pw Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25817

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: remont dachu kościoła parafialnego pw Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rzymsko-Katolicka Parafia pw. Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze, do kontaktów: Ks. Mieczysław Dereń, ul. Jana Kasprowicza 1, 65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4548963, fax 068 4548963, e-mail: mderen@zgora-gorzow.opoka.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.parafiambc.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Rzymsko-Katolicka Parafia; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu kościoła parafialnego pw Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra ul.Kasprowicza 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont dachu kościoła parafialnego pw Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy pzp, 2.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, 4.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu opłat składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 5.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych na obiektach zabytkowych w okresie ostatnich pięciu lat, 7.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 8.Informacje o podwykonawcach, 9.Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10.Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Wymiana pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówką w łuskę - 1642,9 m2, 2.Przełożenie gąsiorów ceramicznych - 155 m, 3.Wymiana instalacji odgromowej - 184 m, 4.Wymiana rynien z blachy miedzianej - 140 m, 5.Wymiana rur spustowych z blachy miedzianej 114 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 10.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; a)wykaz, co najmniej dwu wykonanych pokryć dachu na obiektach zabytkowych (dachówka ceramiczna)w ciągu ostatnich pięciu lat (2002-2006)o wartości i zakresie jak zamówienie w sprawie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających (referencje inwestorów), że roboty te zostały wykonane należycie. b)Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy z pięcio letnim doświadczeniem będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego w swej specjalności. 3)znajdują się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczoni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia\-\nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) aktyalny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniej niż 4.12.2006 r.; 3) oświadczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w 100% wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 pkt 1 do 3 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy pzp wg załącznika nr 5 so SIWZ; 7) wykaz wykonywanych robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ; 8) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia na obiekcie zabytkowym a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ; 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 11)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej z datą wcześniejszą niż 4.12.2006 r.; 12)aktualne zaświadczenie włąściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionej z datą wcześniejszą niż 4.03.2007 r.; 13)dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia ( w polskich złotych do dwóch miejsc po przecinku) na formularzu wg załącznika nr 8 do SIWZ; 14)wzór-projekt umowy wg załączniks nr 9 do SIWZ; 15)pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafiambc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 11:15, Rzymsko-Katolicka Parafia pw Matki Bożej Częstochowskiej ul.Kasprowicza 1, 65-074 Zielona Góra.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.