eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowaniaZP-78/WZŻ/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Wrocław: Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-78/WZŻ/2015
Numer ogłoszenia: 258166 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234376 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-78/WZŻ/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Naprawy i konserwacje urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 4) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 5) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 6) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 7) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 8) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 9) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 10) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 11) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 12) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 13) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 14) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Do zakresu prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych należy: 1) dokonanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów urządzeń zabawowych lub elementów małej architektury (w tym ławek, koszy na śmieci), 2) przeprowadzenie remontów urządzeń stanowiących zagrożenie dla osób korzystających z placu zabaw, 3) impregnacja i malowanie elementów drewnianych urządzeń zabawowych, piaskownic oraz w razie potrzeby oczyszczenie i impregnacja preparatami zabezpieczającymi przed pleśnią, mchem, itp., 4) zabezpieczenie metalowych elementów urządzeń zabawowych przed korozją (likwidacja rdzy, uzupełnienie malowania), 5) wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych (np. zamocowywanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin), 6) uzupełnienie brakujących tabliczek znamionowych. 3. Malowane elementy drewniane urządzeń zabawowych należy uprzednio oczyścić i oszlifować. 4. Do malowania elementów drewnianych urządzeń zabawowych należy użyć farb profesjonalnych, trwałych, zalecanych przez producentów, do użytku zewnętrznego, tj. farby impregnacyjno - dekoracyjnej albo farby akrylowej. Użyte farby muszą być bezpieczne dla dzieci po wyschnięciu. Farby muszą mieć właściwości niepalne oraz nietoksyczne (nie zawierać ołowiu, ani innych niebezpiecznych składników) oraz trwałe. Kolorystyka będzie zgodna z pierwotną, a ewentualne zmiany należy uzgodnić z kierownikiem żłobka. 5. Do malowania elementów metalowych urządzeń zabawowych należy użyć farb antykorozyjnych, w celu zabezpieczenia elementów metalowych przed rdzą. Malowane elementy należy uprzednio oczyścić z rdzy. 6. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania ma obowiązek dokonać wszelkich niezbędnych ustaleń np. pomiarów, kolorystyki z kierownikiem placówki oraz osobą upoważnioną do koordynowania umowy. 7. Wykonawca ma obowiązek: Wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw PN-EN 1176-1:2009, 1) EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 1: Ogólne wymagania i metody badań; 2) EN 1176-2 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek; 3) EN 1176-3 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 3: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni; 4) EN 1176-5 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 5: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań karuzeli; 5) EN 1176-6 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 6: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących; 6) EN 1176-7 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacji i eksploatacji; 7) EN 1176-10 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni - Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabawy; 8. Oznakować i zabezpieczyć roboty zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 9. Ochrony mienia, zabezpieczenia p-poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania robót, 10. Natychmiastowego zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzenia urządzeń zabawowych nieujętych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), a powodujących zagrożenie bezpieczeństwa. Do czasu naprawy, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie, 11. Wykonać przedmiot umowy zgodnie z instrukcją konserwacji oraz kartą techniczną urządzenia wydaną przez producenta. 12. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone z jego winy osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 13. Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta urządzenia, a zamontowane urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1:2009. 14. Odbioru dokonuje osoba upoważniona do koordynowania umowy w obecności kierownika danego żłobka lub osoby upoważnionej, natomiast ze strony Wykonawcy osoba posiadająca kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy np. Certyfikat Kompetencji potwierdzający zdanie egzaminu i posiadanie umiejętności Inspektora w zakresie oględzin okresowych, kontroli funkcjonalnych i kontroli corocznych placów zabaw lub dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji równoważnych po powyższych. Odbiór prac następuje w oparciu o protokół odbioru (Formularz konserwacji i napraw) sporządzony przez Wykonawcę. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania napraw innych niż określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ , tj. takich, których nie można było określić na etapie przygotowania zamówienia, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabawowych. Naprawy będą realizowane po przedstawieniu przez Wykonawcę szacunkowej kwoty naprawy i zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego. Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na prace dodatkowe to 11 000,00 zł brutto. 16.Zadanie rozliczane będzie według cen prac określonych w formularzu cenowym, które nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. W przypadku konieczności wykonania robót nie ujętych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dopuszcza się, jeżeli jest to możliwe, stosowanie analogii do pozycji wymienionych w formularzu j.w. Jeżeli powyższe nie będzie możliwe, rozliczenie prac nastąpi na podstawie dokumentów zakupu materiałów oraz wartości roboczogodzin. 17.Po zakończeniu wszelkich działań miejsce wykonywania prac zostanie przez Wykonawcę uprzątnięte i uporządkowane. 18.Wszelkie prace należy prowadzić w terminie uzgodnionym z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Inne terminy realizacji są możliwe po wcześniejszym ustaleniu z przedstawicielem danego żłobka. 19.Wykonana usługa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika danego obiektu lub osobę upoważnioną przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w formie Formularza przeprowadzonych konserwacji i napraw stanowiącego załącznik nr 4 do Książki placu zabaw, zawierającego: -numer i adres żłobka, -datę, -opis użytych elementów do konserwacji i napraw (sporządzone w oparciu o opisy wymienione w załączniku nr 2) z rozbiciem na każde urządzenie podlegające kontroli i/lub naprawie z podaniem nazwy urządzenia, producenta i numeru katalogowego z wyszczególnieniem zakresu prac oraz ilość i wymiarów użytych elementów do naprawy i/lub konserwacji. 20.Formularz po podpisaniu przez strony stanowi również protokół odbioru prac. Formularz ten należy przygotować w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym: jeden egzemplarz formularza należy dołączyć do faktury i dostarczyć do Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi mieszczącego się w budynku administracji przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu, drugi egzemplarz formularza należy pozostawić na danym żłobku, natomiast trzeci egzemplarz Wykonawca pozostawia dla siebie. 21.Zamawiający wymaga fakturowania częściowego, na każdy obiekt oddzielnie. 22.Dodatkowe wymogi dotyczące technologii napraw i materiałów używanych do wykonania napraw: - należy stosować materiały odpowiadające wymogom dla wyrobów dopuszczanych do obrotu i stosowanych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, - do fundamentowania nowo naprawionych konstrukcji należy stosować marki stalowe, ocynkowane ogniowo, - należy stosować łańcuchy ocynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, - nowe elementy drewniane muszą być impregnowane ciśnieniowo, - nowe elementy metalowe muszą być ocynkowane i malowane proszkowo, - elementy urządzeń zabawowych montowane w miejscu zdemontowanych urządzeń powinny być: -drewniane - z drewna klejonego, posadowione na markach stalowych, z elementami tj. daszki, barierki, wykonanymi z płyty HDPE, -metalowe - ocynkowane i pomalowane proszkowo, pozostałe elementy m.in. daszki, barierki, należy wykonać z płyty HDPE, 23.Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w/w zakresu prac osobom trzecim. 24.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, jak również będzie ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac. 25.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie, w tym wobec osób trzecich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celmar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ulica Św. Cyryla i Metodego nr 50, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23443,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24410,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29646,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.