eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekPrzetarg nieograniczony na ochronę mienia obiektów muzealnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Włocławek: Przetarg nieograniczony na ochronę mienia obiektów muzealnych
Numer ogłoszenia: 258027 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej , ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, fax. 054 2323625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę mienia obiektów muzealnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenienie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie ochrony obiektów muzealnych, we wszystkie dni tygodnia, w godzinach - sezon letni od 1 kwietnia do 31 października w godzinach 18.00-06.30, - sezon zimowy od 1 listopada do 31 marca w godzinach 17.00-06.30, w terminie od 01.01.2009 do 31.12.2009 r.przez czterech pracowników, w budynkach muzealnych (po jednym pracowniku w budynku). Adresy budynków: -Gmach główny muzeum, ul. Słowackiego 1a, Włocławek, -Muzeum Historii Włocławka, ul.Szpichlerna 19, Włocławek, -Muzeum Etnograficzne, ul.Bulwary im.Marsz. J.Piłsudskiego 6, Włocławek, -Muzeum Zbiory Sztuku, ul. Zamcza 10/12, Włocławek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz dostarczą wraz z ofertą, określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełniania tych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - na załączonym druku. (zał. nr 1) 2. Zaakceptowany wzór umowy. (zał. nr 2) 3. Zaakceptowany /Regulamin ochrony obiektów/. (zał. nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (zał. nr 4) 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej: - minimalna suma gwarancyjna dla odpowiedzialności cywilnej deliktowa - 500.000,- PLN - minimalna suma gwarancyjna dla odpowiedzialności cywilnej kontraktowa - 500.000,- PLN oraz zobowiązanie się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie to będzie odnawialne na czas trwania umowy ( po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy) 10. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 11. Wykaz kardy kierowniczej oraz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. (Zał. nr 5) 12. Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy. (Zał. nr 6) 12. Oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. (Zał. nr 7) 13. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. (Zał. nr 8) 14. Oświadczenie dotyczące zapoznania się z warunkami zamówienia. (Zał. nr 9) 15. Zobowiązanie do przedłużenia polisy ubezpieczenia na czas trwania umowy. (Zał. nr 10),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona internetowa: www.muzeum wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej,ul. Słowackiego 1a,87-800 Włocławek tel.054 232-32-43, fax 054 232-36-25 e-mail: mona@muzeum.wloclawek.pl strona internetowa: www.muzeum wloclawek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku ul. Słowackiego 1 a 87-800 Włocławek osoba upoważnina do kontaktów oferentami: Janina Grzesik, e-mail:mona@muzeum.wloclawek.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.