Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Wałbrzych: Eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów
Numer ogłoszenia: 258001 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów. Zamówienie obejmuje prowadzenie bieżącej eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów - w ilości 2.391 punktów świetlnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) dysponują niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia (sprzętem i transportem) w ilości nie mniejszej niż: - podnośnik montażowy - 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności do 1,5 t - 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 1,5 t - 1 szt. - żuraw samochodowy - 1 szt. - przyczepa dłużycowa do samochodu - 1 szt. - lokalizator uszkodzeń kabla - 1 szt. c) do realizacji zamówienia dysponują co najmniej 5 pracownikami w tym: 4 monterami oraz 1 pracownikiem do nadzorowania robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Co najmniej jeden z pracowników (osoba z nadzoru lub monter ) powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze, d) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. posiadają doświadczenie w prowadzeniu eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w miastach w zakresie co najmniej 500 punktów świetlnych, przez okres ciągły trwający co najmniej 12 miesięcy (każde zamówienie). Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) Ustawy (wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego). 3. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym Urzędzie Skarbowym, właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenmie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oświadczenie złożone za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4. Wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę na terenie miasta Wałbrzycha do realizacji zamówienia (nadzór inżynieryjno-techniczny + monterzy) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, wymaganych Prawem Energetycznym. Monterzy, nadzór inżynieryjno- techniczny posiadający uprawnienia wymagane przepisami (świadectwa kwalifikacji wydane przez SEP, SIMP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych). Osoba z nadzoru powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (załączyć kserokopie uprawnień). Ponadto osoba z nadzoru powinna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie). Co najmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu inżynierii ruchu). 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu i i transportu) z uwzględnieniem wymogów zawartych w pkt. 3 c) SIWZ. 6. Wykaz ważniejszych prac odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego w miastach) wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . Należy podać przedmiot , datę wykonywania prac, miejsce wykonania oraz zleceniodawców tych prac wraz z załączeniem dokumentów, że prace te zostały wykonane należycie. 7. Oświadczenie o akceptacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu
ul. Armii Krajowej 35
58-302 Wałbrzych, pokój nr 103
Cena: 9,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych, sekretariat pokój nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Realizacja badań diagnostycznych w charakterze laboratorium centralnego w ramach projektu niekomercyjnego badania klinicznego pn. "AVO-CLL: Wieloośrodkowe, randomizowane, otwarte badanie fazy ........
- Dostawa produktów leczniczych zawierających substancję czynną ISATUXIMABUM i RAMUCIRUMABUM do stosowania w programie lekowym na okres 3 miesięcy dla Oddziałów Hematologii i Onkologii
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- Dostawa papieru kserograficznego
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przegląd, naprawa, bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziwnów"
- Konserwacja oraz nadzór nad infrastrukturą oświetleniową gminnych terenów publicznych stanowiącą własność gminy Siechnice
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.