eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; USK/DZP/PN-100/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Wrocław: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; USK/DZP/PN-100/2013
Numer ogłoszenia: 257958 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 11 40, faks 071 733 11 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; USK/DZP/PN-100/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu; 2 zadania - pakiety..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 3.768,00 zł słownie: (trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt osiem złotych, 00/10) lub w rozbiciu na poszczególne zadania: Lp. Numer zadania Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 3712,00 2. Pakiet nr 2 56,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące 5.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania 5.1.2 posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia 5.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej 6.1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    7.1 Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie. 7.2 Aktualny Certyfikat Öko-Tex Standard 100 wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji, potwierdzający spełnienie polskich przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2004). (dot. Pakiet nr 1). Wymóg posiadania certyfikatu Öko-Tex Standard 100 odnosi się do tkaniny określonej w Pakiecie nr 1. 7.3 Aktualny Certyfikat Öko-Tex Standard 100 wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji, potwierdzający, że użyte metalowe zatrzaski zostały wyprodukowane bez zawartości szkodliwych substancji, a w szczególności niklu. (dot. Pakiet nr 1). 7.4 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-P 84525:1998 Odzież robocza. Ubrania robocze wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji.(dot. Pakiet nr 1, 2). Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z PN-P 84525:1998 Odzież robocza. Ubrania robocze dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych. 7.5 Aktualny Certyfikat zgodności z ENV 14237:2002 Tekstylia w ochronie zdrowia wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji. (dot. Pakiet nr 1). Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia dotyczy zarówno tkanin, jak i wyrobów gotowych. 7.6 Aktualny Certyfikat zgodności z PN-EN 340:2006 Odzież ochronna. Wymagania ogólne wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji.(dot. Pakiet nr 1, 2) Wymóg posiadania certyfikatu zgodności z PN-EN 340:2006 Odzież ochronna. Wymagania ogólne dotyczy tkanin. 7.7 Dokument potwierdzający parametry techniczne tkaniny (karta techniczna), (dotyczy Pakiet nr 1). 7.8 Referencje wystawione od minimum 3 odbiorców, gdzie wartość jednego zamówienia, wynosiła min. 100.000 zł w przypadku dostaw odzieży (dot. Pakiet nr 1). 7.9 Próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż 1 szt. do Pakietu 1, pozycja b) w celu dokonania oceny jakości przez Zamawiającego. (dot. Pakiet nr 1). Próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp zostaną przez Zamawiającego zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. W/w certyfikaty muszą być wydane przez niezależne, notyfikowane ośrodki certyfikacji, np. Tricotextil, Ciop lub inne). W przypadku certyfikatu Öko-Tex Standard 100 - wydany przez uprawnione do tego laboratorium. Dotyczy pkt. 7.2 i 7.3 - Certyfikat musi być wystawiony nie wcześniej niż 12 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy pkt. 7.4, 7.5, 7.6 - Certyfikat musi być wystawiony nie wcześniej niż 36 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy-załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty-Rozdział III SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: -zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), -zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, -gwałtownej dekoniunktury, -ograniczenia dostępności surowców. Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.usk.wroc.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadnie 1-Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubranie dla kobiet (bluza + spódnica) - białe z kolorową lamówką szt. 132 2) ubranie dla kobiet (bluza + spodnie) - białe z kolorową lamówką szt. 4100 3) ubranie dla mężczyzn (bluza + spodnie) - białe z kolorową lamówką szt. 720 4) ubranie dla mężczyzn (bluza + spodnie) kolor szafir szt. 10 5) fartuch dla kobiet - biały szt. 60 6) fartuch dla mężczyzn - biały szt. 40 7) fartuch dla pracowników kuchni - damski - biały szt. 74.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2-Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) bluza dla kierowcy (czerwona), polar szt. 5 2) koszulka polo szt. 5 3) spodnie dla kierowcy (czerwone), elanobawełna szt. 5 4) kurtka impregnowana (czerwona), z podpinką polar szt. 3 5) kurtka p/deszczowa (czerwona) szt. 5 6) kurtka impregnowana (jaskrawoczerwona), z podpinką polar szt. 4 7) kamizelka impregnowana (jaskrawoczerwona) szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.