eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami nawierzchni dróg bitumicznych na terenie powiatu kaliskiego na łącznej powierzchni 130 tys. m2



Ogłoszenie z dnia 2007-05-07

POZYCJA 25774

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami nawierzchni dróg bitumicznych na terenie powiatu kaliskiego na łącznej powierzchni 130 tys. m2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Kaliszu, do kontaktów: Robert Garncarek, pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7570030, 7570031, fax 062 7570030, e-mail: powiat@powiat.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami nawierzchni dróg bitumicznych na terenie powiatu kaliskiego na łącznej powierzchni 130 tys. m2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe na terenie Powiatu Kaliskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej klasy K1-70, modyfikowanej lateksem i grysów kamiennych (bazaltowych lub amfibolitowych) o frakcji 5-8 mm.wraz z niezbędnym oczyszczeniem nawierzchni. Zamówienie należy wykonać kombajnem do powierzchniowych utrwaleń emulsją i grysami z elektronicznym sterowaniem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni należy stosować grysy kamienne uzyskane ze skał bazaltowych lub amfibolitowych o frakcji uziarnienia 5-8 mm zgodne z normą PN-B-11112[1] i wytycznymi CZDP[6]. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Łączna powierzchnia - 130000,00 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A), 4) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 5) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności kombajnem do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych, 6) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie polegające na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni bitumicznych, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł, 7) udzielą gwarancji na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) warunek 1, 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez wykonawcę i opieczętowane pieczątką imienną i firmową. 2) warunek 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, 3) warunek 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie: a) oryginał dokumentu, którym oświadczy, że dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi podając imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe (uprawnienia), zakres wykonywanych czynności, b) kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, decyzji o posiadaniu przez osobę jw, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4) warunek 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że dysponuje kombajnem do powierzchniowego utrwalania nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych. 5) warunek 6 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zadanie polegające na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni dróg emulsją asfaltowa i grysami kamiennymi o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. 6) warunek 7 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków należy dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) formularz oferty (sporządzony wg załącznika nr 1). 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy ściśle wg załącznika nr 2 przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach, i ilości przyjętych robót. Kosztorys należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - w szczególności należy wpisać osobę która będzie wykonywać czynności kierownika budowy oraz podmioty - podwykonawców którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części robót, sporządzonym wg załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a) decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b) zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - w szczególności należy wymienić kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, wg załącznika nr 5 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami, wykaz powinien zawierać co najmniej wartości oraz datę i miejsce wykonania robót, wg załącznika nr 6, 9) dokumenty potwierdzające, że wykazane w pkt. 8 roboty zostały wykonane należycie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:30, Siadziba zamawiającego - sekretariat ZDP pok. nr 229.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.